you light up the room and you don’t even know... kejmy's interior tips vol. 1 + #cicavkleci giveaway.


     Obrázky, fotky, plagáty... Dvojrozmené umenie, ktoré dokáže rozžiariť nejeden pekný interiér. Ja osobne mám rada aj holé steny... Ale niekedy sú až tak prázdne, že ich treba nečim malým a pekným zaplniť. Mám tu pre vás dnes tri tipy, ktorými môžte oživiť nejedenu útulnú izbičku! Ako prvú možnosť tu mám pre vás fotoobraz, ktorý som mala možnosť vytvoriť v spolupráci s českou pobočkou firmy Saal Digital. Za pomoci veľmi jednoduchého softvéru si u nich dokážete vytvoriť všetky produkty, ktoré ponúkajú. Už som mala možnosť vyskúšať skvelú fotoknihu, ktorú ste mohli vidieť tuto na mojom instagrame. Fotoobraz je na trojmilimetrovej matnej hliníkovej doske o veľkosti 35 x 55 cm, s použitím vlastnej fotografie. Je úžasný, krásny a teším sa, ako si ho zavesím v mojom novom bývaní!

ENGLISH : Pictures, photographs, posters... Two-dimensional art which can light up some nice interior. I personally do like the bald walls... But sometimes they are so empty that they should be filled with something small and pretty. I have here for you three tips, which can revive many cozy rooms! As the first example, I have here for you the wall decoration, which I've made in the collaboration with the Czech branch of Saal Digital company. I've used their software, with which you can make all of their products. I already had the opportunity to try the photo book, which you could see on this picture on my instagram account. The photo-wall decoration is on the 3 mm matte aluminum composite panel in the size of 35 x 55 cm with my own photograph. It is amazing, beautiful and I am really looking forward to hanging it in my new accommodation!


     Ďalším oživením práznych plôch bielych stien je umenie, obzvlášť to vlastnoručne vytvorené. Ako ste mohli vidieť kreáciu v stories na mojom instagrame, tieto dva malé skvosky som vytvorila sama. Stačí vziať plátno či papier, farby a štetce a popustiť uzdu svojej fantázií, tej sa medze nekladú!

ENGLISH : Another lighting up of the empty area of the white walls is art, especially the handmade one. As you could already see the creation in the stories of my instagram, I've made these two pieces by myself. You just need to take the cloth or the paper, the colors and the brushes and let yourself to the hands of your fantasy because it has no limits!


     Posledným malým tipom sú plagáty, ktoré si môžte, ako ja, zavesiť pomocou plastového závesného zariadenia, alebo prilepiť papierovou páskou. Keď som bola mladšia, lepila som si na stenu plagáty celebrít z časopisov. Teraz, keď som už trošku podrástla, som zvolila viac inšpirujúce kúsky s Carryiným citátom a motivačným popisom. Tieto skvelé dva plagáty v slovenčinskom jazyku nájdete vo výpredaji v českom internetovom obchode Číča v kleci, kde som neodolala a objednala si ich! Balík dorazil veľmi rýchlo, že som im zaň s vďakou napísala email. Po pár vymenených emailoch sme pre vás spolu pripravili malú súťaž o jeden z ich plagátov! Stačí splniť pár jednoduchých pravidiel uvedených nižšie a plagát podľa vášho výberu, môže byť váš!

ZAPOJTE SA DO GIVEAWAY :
- dať LIKE eshopu ČÍČA V KLECI na FACEBOOKU.
- vyberte si na stránkach plagát a pridajte jeho odkaz spolu so svojim EMAILOM do komentára.
- SLEDOVAŤ BLOG aspoň na jednej sociálnej sieti uvedenej v menu (za každé ďalšie sledovanie môžte pridať ďalší komentár - 5-krát max : gfc, instagram, facebook, bloglovin, google+).

ENGLISH : The last little tip is the posters, which you can hang by the plastic hanging device as I did, or you can stick it to the wall by the paper tape. When I was younger, I used to stick the poster of celebrities from the magazines to my walls. Now, when I've grown a little, I've chosen many more inspirational pieces with Carrie's quote and the motivational line. You can find these two amazing posters in the Slovak language in the sales at the Czech e-shop Cica v kleci, where I could not resist and I've ordered them! The package came so fast, so I needed to write to them my thankful email. Ather few changed mails, we decided to make you a small giveaway of one of their posters! You just need to fulfill a few rules written a little bit lower and the poster of your choice can be yours!

JOIN TO THE GIVEAWAY :
- LIKE the e-shop CICA V KLECI on FACEBOOK
- choose one poster at their page and write the link of it to the comments with your EMAIL.
- FOLLOW THE BLOG at at least one of my social media, which you can find in the right menu (you can add another comment for each - 5-time max. : gfc, instagram, facebook, bloglovin, google+).



     To by bolo na dnes odo mňa všetko. Dúfam, že sa vám páči týchto pár tipov, ktoré som si pre vás pripravila. Nezabudnite sa zapojiť do giveaway, jej výhercu vyhlásim 7. septembra 2017 na facebook fan-page blogu. Ešte pieseň a majte sa krásne!

ENGLISH : It would be all from me for today. I hope that you like these few tips I have prepared for you. Do not forget to join the giveaway, I will announce the winner on 2017/09/07 at facebook fan-page of the blog. Also, the song and I wish you all the best!


PHOTOS BY : Kejmy Tatranská / @lady_kejmy

You Might Also Like

42 Comments

  1. Ahooj Kejmy,
    ty máš tak krásné soutěže, že nelením a opět se přihlašuji :) E-shop Číča v kleci znám, ale nikdy jsem z něj nic neobjednávala, ovšem vidím, že věci tam mají opravdu krásné. Plakáty mají všechny skvělé, ale nejvíce se mi líbí taková ta menší "klasika" :-D Jsem princezna! Vole. (https://www.cicavkleci.cz/produkt/jsem-princezna-vole/).

    Krásný den!
    Nela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ještě přidávám svůj FB - Nela Procházková, tvůj blog sleduji jako pravidelná čtenářka..
      cumanelka@gmail.com

      Delete
    2. poradie 1 a 2 a ďakujem za účasť! :).

      Delete
  2. ahoj, na Fb sleduji jako Barbora Francová. Já bych si rozhodně vybrala plakátek s avokádem, protože teď se je snažím pěstovat z pecek a plakátek je tak motivační :D https://www.cicavkleci.cz/produkt/avokado/ číču v kleci sleduji už dlouho na Fb, moc se mi jejich produkty líbí. cervenkova.barbora@seznam.cz

    ReplyDelete
  3. Ahoj Kejmy. :) Opět skvělá soutěž. Strašně ráda si zdobím stěny pokoje, často jsou výtvory přilepené na stěnách vytvořené mnou.. Uhel, tužka.. na tom nesejde. Ale jedna část je pořád prázdná, nemůžu přijít na to, co bych tam jen dala. Ale určitě by se tam hodilo jedno z tohodle (nemůžu si vybrat jen jednu, to nejde!) https://www.cicavkleci.cz/produkt/geometricka-mapa-sveta/, https://www.cicavkleci.cz/produkt/jaky-si-to-udelas-bila/

    Btw. Sleduji tě na Fb jako Tereza Kozlíková, ig - t_kozlikova, gfc - kozlikovaterez@gmail.com - stejný email :)

    Přeji hodně štěstí s blogováním i nadále. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. poradie 4, 5 a 6 a ďakujem za účasť! :).

      Delete
  4. Momentálne hľadám inšpiráciu kade-tade aby som si nejak minimalisticky zariadila svoju izbu a tie plagáty mi prídu naozaj super! Ani som nevedela, že niekto na CZ/SK scéne niečo takéto skvelé vytvára. ♥

    Like splnený (Lea Mališáková), plagát určite tento -> https://www.cicavkleci.cz/produkt/vsechno-je-to-v-hlave/ a sledujem tu na blogu pod menom Lea M. :)

    LEUSLIFESTYLE

    ReplyDelete
  5. krásky, ďakujem vám všetkým veľmi pekne, tentoraz odpoviem v rámci komentáru, keďže je to súťaž, ale vážim si každý jeden váš komentár a aj to, že ste sa zapojili do mojej giveaway! držím vám všetkým prsty, verím, že budete mať šťastie a ešte raz pekne ďakujem! ♥.

    ReplyDelete
  6. mám nejaké plagátiky posťahované free + pár som si dala už aj tlačiť nejakú tu moju stenu polepenú washi páskami som dávala aj na insta, mám tam totižto dve kresby čo som si kúpila a tiež dostala do radu :D ale tento ma dostal, normálne uvažujem nad kúpou :D https://www.cicavkleci.cz/produkt/rostlinka/ skúsim šťastie a keď sa nepodarí, tak nakúpim :D sabova24_zavináč_gmail_bodka_com

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaaj samozrejme som zabudla sledujem GFC: ZuZu FB: ZuZu Predaj Sabo insta: zuzu.predaj

      Delete
    2. poradie 8, 9 a 10 a ďakujem za účasť! :).

      Delete
  7. Wow, máš to fakt krásne!! My máme vy byte ešte len totálne holé steny a je to strašné!

    www.nasklee.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem veľmi pekne, aj keď som sa odtiaľ už odsťahovala... zatiaľ mám v novej izbyčke tiež holé steny, ale verím, že ich čoskoro touto krásou aspoň trošku zaplním :).

      Delete
  8. Kdysi jsem měla zeď celou polepenou plakáty. Teď mám radši minimalismus :)

    http://elisminarova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Vypadá to krásně, eshop neznám, ale asi mrknu 😄
    SmileThess

    ReplyDelete
    Replies
    1. určite sa mrkni, plagáty majú naozaj skvelé! :).

      Delete
  10. Jsem tak nějak ráda, že máš plakáty ve svém rodném jazyce a ne v angličtině, přijde mi to už strašně ohrané, věšet si všechny ty motivační citáty na zeď...ale zase to vypadá čistě a hezky, to jo.
    Tvoje malby/obrázky se mi líbí a jak píšeš, je to jendoduchý a skvělý způsob, jak si vyzdobit domov :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. bol zámer vyberať si ich v slovenčine, takže... tiež nie som úplne za tie "motivujúce bomby", toto sú skôr citáty, ktoré ma inšpirujú... :). ale ďakujem za pochvalu mojich malieb, je to naozaj kreatívny a najjednoduchší spôsob ako obzvlášniť hocijakú miestnosť a zútulniť si domov :).

      Delete
  11. Taky tu na mě kouká plakát od číča v kleci :) "růžový obláčky, duha a třpytivý jednorožci" :)

    https://cakovamichelle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. presne nad ním som premýšľala, ale nakoniec to vyhrali limity ;).

      Delete
  12. Krásné tipy, já zatím nejvíc využívám plakáty, ale časem to třeba pozměním:)

    https://windypinkstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. plagáty sú skvelá, moderná a často-krát aj minimalistická premena priestoru ^^.

      Delete
  13. Mám rada články na tému interiérový dizajn :) Rôzne plagáty dokážu naozaj oživiť steny. Ja som si vytvorila s motivačnými citátmi a zalepila na stenu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj ja ich mám rada a plánujem ich písať viac, ak sa mi to podarí... :).
      áno, úplne súhlasím! ♥.

      Delete
  14. FB - Braylee Dixon
    Email - braylee.dixon@gmail.com
    Plagát - https://www.cicavkleci.cz/produkt/be-so-happy/
    Krásna súťaž, krásne plagáty a krásny článok (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. A sledujem aj na GFC a IG (:

      Delete
    2. poradie 11, 12 a 13 a ďakujem za účasť! :).

      Delete
  15. Opäť krásny príspevok ako vždy :) za mňa big like. Čo sa týka súťaže, zapájam sa. GFC: Katarína SLádečková, fb Katka Katalin

    poster: https://www.cicavkleci.cz/produkt/jdi-a-udelej-to/

    www.lifi.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. poradie 14 a 15 a ďakujem za účasť! :).

      Delete
  16. Vo svojej starej detskej izbe som mala holé steny, ale keď som sa presťahovala do bytu páčia sa mi maľované obrazy - milujem ich. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je úžasné, že dnes ľudia stále volia aj maľované obrazy! ^^.

      Delete
  17. U saalu ted tak resim obraz tsk jsem na nej zvedava :) pllagaty jssou super vec alle co nezvladdnu je namalovat si neco sama ne ne a nikdy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. verím, že sa vydarí! môj aj obraz, ktorý si nechal vytvoriť priateľ, vyšli nádherne! :).
      plagáty sú krásne a neverím, že by si niečo abstraktné nedokázala vytvoriť... je to len spleť farieb, škvrny, ťahy štetcom... nič komplikované, len sa netreba báť a výjsť zo svojej komfortnej zóny! ;).

      Delete
  18. Super tipy! :) Já mám v bytě od každého něco. Hlavně kaktusy! :D

    thewaybya.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem! tak to je super! a kaktusy sú aj mojou vášňou! :D.

      Delete
  19. Krásny blog. Vážim si to, že si si pozrela môj blog. A máš tu aj po anglicky...😀😊

    https://laureysworldkitchen.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem a naozaj nie je zač, veľmi rada sa naň vrátim! :).

      Delete
  20. Děkuji, že jsi mi dala vědět o téhle soutěži :) plakáty jsou všechny úžasný, nemohla jsem se rozhodnout, nakonec jsem ale vybrala tento https://www.cicavkleci.cz/produkt/zivot-neni-o-cekani/ můj email je michalkasislerova@seznam.cz
    na insta tě sleduju jako misa_sislerova a na fb jako Michaela Šislerová :)

    A moc se líbí tvoje obrazy, které máš vystavené, já bych takovou odvahu asi neměla :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. poradie 16 a 17 a ďakujem za účasť! :).

      Delete