still believe. yeah, i still believe and all those things i didn't say...

    Je neskoro večer. Slnko už dávno zapadlo a ja rozmýšľam nad tým, aký význam majú moje sny. Nemyslím moje bdelé životné ciele, moju ctižiadostivosť a cieľavedomosť nechajme nateraz bokom. Myslím tie sny, ktoré vám lietajú mysľou, keď spíte. Keď vaše podvedomie pracuje aj vtedy, keď vaše telo nehybne leží v pohodlí vašej milovanej postele... Nevnímate okolie vášho spánku, však túžby sa stanú realitou, spomienky prítomnosťou a vy zrazu objavíte v sebe zmiešané pocity z niečoho, o čom ste ani nevedeli, že sa vo vašom hlbokom vnútri skrýva. Stalo sa vám, že ste sa prebudili uprostred prebiehajúceho sna, ktorý síce dával zmysel, však pocity z neho boli naozaj mätúce? Som človek, ktorý verí, že sny sú oknom do duše, či nenaplnené túžby... Však ja osobne mám väčšinou problém zapamätať si daný sen. Za môj krátko-dlhý dvadsaťjeden-ročný život sa mi snívalo naozaj veľa snov. Pamätám si z toho však iba štyri a útržky, pár okamžikov z ďalších - ako keď sa zobudíte na to, že ste chceli raketou odpáliť tenisovú loptičku a narazíte rukou do steny...

     Niekedy tiež neviem, čo sú moje spomienky z detstva, alebo čo si len moja myseľ upravila v snovej realite. Však otázky by som asi mala nechať na nejakého odborníka. Ak niekto pozná niekoho, kto by mi dokázal vyložiť moje sny, dajte vedieť. Vždy ma veľmi zaujímalo, na akom princípe podvedomie funguje. Inak, dnes tu mám pre vás pár nových kúskov. Áno, prepadla som letným nákupom, tiež som dostala krásny balíček od JOLLYCHIC, na mojom INSTAGRAM-e ste mohli vidieť zásobu ginu a toniku od PREMIER WINES & SPIRITS, ktoré sa objavia v najbližších článkoch, na čo sa môžte tešiť. Ako aj na veľa iných vecí, ktoré pre vás chystám! Musela som si až kúpiť diár, aby som na nič nezabudla.

     Dnes vám tu už len zanechám FIGHT SONG a prajem vám pekný zvyšok víkendu!
     P.S. : Predám tie čierne lodičky na druhej fotografií. Mala to byť veľkosť 39, však nesedia mi a prsty ma nesmierne tlačia... Je mi ich ľúto, pretože sú naozaj úžasné, však sedia skôr nohe číslo 38, či 37,5. Ak by mal niekto záujem, viac nájdete neskôr ma mojej FACEBOOK stránke.


ENGLISH : It is late at night. The sun has already gone down and I am thinking about the meaning of my dreams. I am not thinking about my wakeful life goals, let my ambition and purposefulness be for now. I am thining about those dreams, which flies by your mind when you sleep. When your unconscious works also when your body motionlessly lie on your lovely bed... You do not sense the surrounding of your sleep, but your desires come real, your memories become a presence and you suddenly find out the mixed feelings of something you have not known about, that it hides deeply inside yourself. Has it ever happend to you that in the middle of ongoing dream, which makes sense, but the feeling you felt was really confusing? I am a type of person who believes that dreams are the window to your soul, or unfulfilled desires... But I mostly have a problem to memorize the dream. I have dreamed about a lot of dreams during my short-long twentyone-years long life. I just memorize four of them and some scraps, a few moments from others - as when you wake up because you wanted to hit the ball with the tennis racket and you just hit the bedroom wall...

     Sometimes I also do not know, which are my memories from my childhood and which my mind just edited in my dreamy reality. But I would let questions like these for some expert. If you know someone who would prove to unload my dreams, just let me know. I was always curious about the principle of how the unconscious works. Otherwise, today I have here for you some of my new things. Yes, I fall for summer shopping, I also got a beautiful package from JOLLYCHIC, you could see the supply of gin and tonics from PREMIER WINES & SPIRITS on my INSTAGRAM, which you will see in next articles, you can look forward to it. As you can look forward to a lot of other stuff which I am going to prepare for you! I also had to buy the diary for not forget anything I want and need to do.

     Today I just leave you the FIGHT SONG and I wish you a beautiful rest of the weekend!

BRACELETS - H&M, DIY, LINDEX / NECKLACE - DIY, JOLLYCHIC / SHAMPOO & HAIR BALM - SWISS OPAIR /
PANTS - ATMOSPHERE / EARRINGS - GATE / SCISSORS - GIFT FROM MY GRANMA / SHIRT - H&M

NAIL VARNISH REMOVER - EBELIN / ROASTED TEA - NATUR PRODUCTS / SUNGLASSES - JOLLYCHIC / T-SHIRT & SWEATER - ATMOSPHERE / PUMPS - JOLLYCHIC

LONG DRESS & T-SHIRT - NEXT / NECKLACE - DIY / SOCKS - C&A / PLIERS - SOME HABERDASHERY / POWDERS - DERMACOL, SHE / COSMETIC BAG - DM

       
PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

9 Comments

  1. krásne veci :) ten šampón a balzam na vlasy som mala aj ja, ale nakoniec nebol až tak dobrý :/ hlavne vôňa bola super, ale hneď po umytí už ani nebola citiť

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. umyla som si nimi už vlasy a poviem ti, že mi zatiaľ vyhovujú. je pravda, že moje vlasy po umytí neprekvitali intenzívnou kokosovou vôňou, ale istý veľmi jemný a príjemný pach z nich bol cítiť. určite moje vlasy nesmrdeli ako pri použití iných šampónov. pri kúpe šampónov a kondicionérov hlavne dbám na to, ako budú pôsobiť na moju štruktúru vlasov a musím povedať, mám krásne jemné. jediné, čo mi vadí, že neudržali moje pravidelné kučierky, teraz mám skôr niečo ako plážové vlny :D.

      Delete
  2. Ja bych tak rada sla na nakupy s tebou :)))) Vzdycky tak moc hezky nakoupis ::)))

    ReplyDelete
  3. super veci a nádherne naaranžované:):)
    p.s.: strašne sa mi páči štýl, akým píšeš:)
    Girl Who Is Obsessed. *-*

    ReplyDelete
  4. Opravdu nádherný věci, to vánoční oblečení! A ty ponožky! :) A moc krásný článek, na zamyšlení :) Jinak, taky se mi občas o něčem zdá, třeba o něčem, co se má stát nebo se stalo...a já pak občas nevím, jestli už se to stalo a co je realita, trošku creepy :D
    Young, wild and free

    ReplyDelete
    Replies
    1. á, som rada, že v tom nie som sama :D.
      mne sa už párkrát stalo, že som na niečo spomínala a človek, ktorý bol v tej "spomienke" mi povedal, že sa nič také nestalo... a tak sa všetci na všetkých (hlavne na mňa) zmätočne dívali :D.

      Delete
  5. skvele fotky a inak, tiež si vobec nepamatam sny a vzdy ma rovnako ako teba zaujimalo podvedomie, kde sa vlastne niektoré veci v nas berú :)

    ReplyDelete