present for you.

Tuesday, December 18, 2012


     Takže. Vianočný darček odo mňa. Najradšej by som obdarovala všetkých! Naozaj! Ale toľko času ani peňazí nemám. Posielam vám virtuálny kiss, pretože som vás mám rada a každý si zaslúži aspoň malý kúsok z môjho srdiečka.

ENGLISH : So. A Christmas present from me. I would like to give the presents to all of you! Really! But I do not have much time and I do not have much money. I am sending you a virtual kiss, because I like you and everyone merit a small piece of my heart.

 
PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

6 comments.

  1. ďakujem za virtálny kiss a gratulujem! ;)

    ReplyDelete



  2. great blog ! Would you like to follow each other ?

    ReplyDelete
  3. Jeeeeeeejo!!! Dakujeem
    uz som odpisala na mail:)

    ReplyDelete

INSTAGRAM

Instagram

FACEBOOK



GOOGLE FRIEND CONENT