make him disappear, go get him out my hair! current hair routine vol.2.

     Tie kaderie, tá hriva... Popravde, už nie sú tak husté, ako kedysi a aj ich štruktúra je úplne iná, odkedy som si ich prestala farbiť. Áno, reč je o mojich vlasoch... Áno, tých ťažko udržiavaných vlnách, o ktoré sa tak snažím starať. Keď ide o kozmetiké produkty, tak na tú vlasovú míňam asi najviac a dovolím si siahnúť aj po drahších kúskoch, nakoľko moje vlasy sú mojim bohatstvom. Kto vlastní kučeravé vlasy vie, že ich starostlivosť býva náročnejšia. Nežehlím si ich, nepoužívam na nich ani kulmu, fén používam len na takmer suché vlasy, na ich výslednú úpravu a dosušenie. Inak, vedeli ste, že približne tak 22% mojich vlasov tvoria šediny? Áno, toto presné číslo je môj výmýsel, ale nie ďaleko od pravdy, keďže genetika býva zradná... Keďže sa posledný rok snažím využívať čo najviac prípravkov na prírodnej báze, siahla som po českej značke, ktorá sa snaží udržiavať tunajšie tradície a čerpať z domácich zdrojov. Viem, že Manufaktura nie je 100% prírodná kozmetika, ale tento pivný šampón robí s mojimi vlasmi naozaj zázraky! Mám po ňom krásne kučery, vlasy nezaťažuje, nemastí a udržuje ich svieže aj pár dní. Samozrejme v kombinácií s touto pivnou vlasovou maskou sú jeho účinky ešte intenzívnejšie a moje vlasy vydržia kučeravé aj tri dni! Majú príjemnú vôňu, krásny dizajn a prívetivú cenu!

ENGLISH : Those curls, that mane... Truly, it is not as thick as it used to be and its structure is totally different since I stopped dying it. Yes, I am talking about my hair... Yep, this hardly maintained waves about which I try to take care of. When we speaking about cosmetic products, I spend most of my money in the hair section and I allow myself to buy something much more expensive because my hair is my fortune. Who owns the curly hair knows that the care is much harder than with any other hair. I don't use the hair straightener or hair curler, I use just the hairdryer when my hair is almost dry to the resultant styling and post-dry. Otherwise, did you know that about 22% of my hair is gray? Yes, I just came up with this exact number, but it is not far from the truth, the genetics is treacherous. Because I try to use a lot of products made of natural sources for last year, I went after the Czech brand, which tries to keep local traditions and gather from domestic sources. I know that Manufaktura is not 100% natural cosmetic brand, but this beer shampoo makes miracles with my hair! I have so pretty curls after using it, it isn't heavy for my hair, it doesn't make them oily and it keeps them fresh for a few days. Its effect is more intensive in the combination with this beer hair mask of course and my hair stays curly for three days! They smell so good, they have a beautiful design and really good prices!


     Po tom, čo si vlasy raz umyjem (áno, šampón nanášam len raz), nanesiem od polovice vlasov až ku končekom kondicionér od značky Inecto. Pokukovala som po ňom už dlhšiu dobu a nakoniec som sa rozhodla kúpiť ho a vyskúšať. Milujem produkty z kokosu, čo ste mohli vidieť v tomto článku s letnou kozmetikou... Je príjemný, krásne vonia, je vytvorený z 90% z prírodných surovín, kučery nevyrovnáva a jeho veľké balenie, za super cenu v Rossmannovi, drží naozaj dlho! 

ENGLISH : After I wash my hair once (yes, I use shampoo just for once wash), I slather the conditioner from Ineco brand from half of my hair to the ends. I have peeked on it for a longer time and so I decided to buy and give it a try. I love products made of coconut, which you could already see in this article with the summer cosmetics... It is so pleasant, it smells so good, it is made of 90% natural stuff, it doesn't straighten my curls and you can use its big package for a really long time, which you can buy in Rossmann!


     Večer umyté vlasy vyžmýkam čo najviac, pretriem v uteráku a nanesiem na vlhké vlasy tento argánový olej od poľskej značky Joanna, o ktorom som básnila už pre dvoma rokmi v mojom prvom článku o ich starostlivosti. Je jednoducho úžasný a iný olej na ne používať neplánujem, moje kučery ho jednoducho milujú a je to láska na celý život! Po nanesení vlhké vlasy zabalím do turbana a nechám pôsobiť celú noc počas spánku. Moja štruktúra vlasov nevyžaduje umývanie po aplikácií oleja, ten sa do nich krásne vpije a pôsobí, ako má. Ráno do polosuchých vlasov nastriekam tento žihľavový kondicionér v spreji od poľskej značky Herbal Care, ktorý obsahuje 95% prírodných surovín. Vlasy ešte zjemní, podporí kučery a zabráni ich rýchlemu vysúšaniu a lámavosti. Používam ho aj počas dní, kedy vlasy neumývam, aby neboli také suché. 

ENGLISH : I wash my hair in the evening. I wring as much as possible my currently washed hair, I wipe with the towel and I slather this argan oil from Polish brand Joana into the wet hair. I have already written poetry about this product in my first article about my hair care routine two years ago. It is wonderful and I am not going to use any other oil, my curls just love it so much and it is the love for life! After I use it, I wrap my wet hair into the towel turban and I let it work and dry for the night during my sleep. The structure of my hair doesn't need to be washed after using the oil, it sinks in perfectly and it works as it should. I splash at my hair this nettle spray conditioner from Polish brand Herbal Care, which contains 95% or natural raw material. My hair is more softened after it, it supports the curls and it stops its fast dryness and breaking. I use it also during the days I don't wash my hair, for not being so dry.


     A nakoniec tu mám prípravky, ktoré používam počas bežných dní a to je tento úžasný suchý šampón od poľskej značky L'biotica, ktorý som si úplne zamilovala! Je to najlepší suchý šampón, aký som kedy mala! Áno, lepší ako Batiste! Je príjemne parfúmovaný, vlasy druhé ráno nie sú tak mastné a vydržia naozaj celý deň bez umývania! Samozrejme, má aj krásny obal, tak ako aj tento lak na vlasy od českej značky Lybar, ktorý je síce na farbené vlasy (chcela som kúpiť toto s keratínom, ale pomýlila som sa...), ale jeho účinnosť je úžasná, vlasy nelepí, nezaťažuje a v poveternostných podmienkach, v ktorých sa v súčastnosti nachádzam, vlasy naozaj drží! A jeho krásna vôňa zeleného čaju nedráždi dýchacie cesty!

ENGLISH : And in the end, I have here the products which I use during ordinary days. It is this amazing dry shampoo from the Polish brand L'biotica, which I totally fall in love with! It is the best dry shampoo I have ever tried! Yep, better than Batiste! It is pleasantly perfumed, the hair is not so oily the next morning and it withstands the whole day without needing to wash it! It has the lovely design of course, as this hair spray from the Czech brand Lybar which is for colored hair (I wanted to buy the one with keratin, but I bought the wrong one...), but its effectiveness is wonderful, it doesn't bind the hair together, it doesn't burden the hair and hair truly hold the wind for the whole day in the place I live now! And its amazing smell of the green tea doesn't tease the airways!



     Myslím, že by to bolo na dnes všetko. Toto je moja momentálna vlasová výbava, nakoľko tá sa často mení, keďže rada hľadám stále nové a nové produkty, ktoré by boli vhodné na moje kučeravé vlasy. Ak máte tiež kučery a máte nejaký obľúbený produkt, neváhajte mi o ňom napísať do komentára, rada vyskúšam niečo nové! Nezabudnite si pustiť túto tématickú pieseň a prajem vám krásny zvyšok dňa!

ENGLISH : I think it would be all from me for today. This is my current hair care furnishing because I change them all the time because I like to try to find the new products, which would be good for my curly hair. If you also have curly hair and you have some favorite hair product, do not forget to mention it in the comments, I would like to try something new! Do not forget to turn on this thematic song and I wish you a nice rest of the day!


PHOTOS BY : Kejmy Tatranská / @lady_kejmy

You Might Also Like

22 Comments

  1. Ten kokosový kondicionér, žihľavový kondicionér a suchý šampón vyzerajú super. Po tom kondicionéri sa určite ešte pokukám. Ďakujem za tipy :)

    LEUSLIFESTYLE

    ReplyDelete
    Replies
    1. všetky 3 produkty sú super! ten žihľavový kondicionér som spočiatku odpisovala... kúpila som ho mamke v poľsku na vianoce, kde som trávila zimný semester, ale ona ho používať nechcela, tak som ho skúsila a zamilovala som si ho! bolo to pre mňa prekvapenie, ale je naozaj úžasný! tak verím, že ho zoženiem aj niekde u nás :).

      Delete
  2. Pivnú vlasovú kozmetiku od Manufaktury musím určite vyskúšať! Tiež mám vlnité vlasy a presne viem o čom píšeš :) Mne vydržia pekné kučery len jeden deň po umytí :( Inak skvelý článok Kejmy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je super! ale ako naozaj! aj moja mamka si ju zamilovala a to má rovné riedke farbené vlásky, takže určite obe odporúčame :). no to mne zvyčajne tiež, preto hľadám produkty, ktoré ich podporia na viac dní a tieto to zatiaľ - ako tak zvládajú! :). a ďakujem veľmi pekne! ^^.

      Delete
  3. Na produkty od značky Inecto jsme se v drogérii už dívala kolikrát a vyzkoušení mě hodně láká. Také patřím mezi milovnice kokosu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiež na ne všetky pozerám, ale zatiaľ som siahla len po tomto kondicionére, nakoľko ten môj predchádzajúci už došiel a ja som hľadala náhradu a práve naň mali 20% zľavu v Rossmannovi, tak som ho proste schmatla a obľúbila si ho. za vyskúšanie určite stojí! normálna cena 99kč nie je nič hrozné ;).

      Delete
  4. Ten pivní šampon jsem také zkoušela, ale jsem asi jediná, které nevyhovuje. Vlasy mám po něm těžké a hned se mi zmastí. Produkty s výtažkem z kokosu mám také moc ráda. A ten kondicioner mají v Rosmannu? To ani nevím, asi ho nechtěně přehlížím, musím to napravit. kudrnaté vlasy nemám, takže ti asi moc neporadím :D

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemusíš byť jediná. ja mám špecifickú štruktúru vlasov, vyzerajú ako seno, keď sú suché, takže na moje vlasy je fájn. ak máš iné, nakoľko je veľa typov vlasov, nemusia sadnúť každému, takže úplne rozumiem, ak ti nevyhovuje :).
      jop, aspoň v tom Libereckom ho majú určite, medzi bio a prírodnými produktami :).
      a nevadí, také vlasy nemá veľa udí, každopádne ďakujem! :D.

      Delete
  5. Takový článek teď potřebuju, protože se mi vlasy nechutně zničily během léta ... a nemůže za to jen slunce a chlór, jen mi nesedl nový šampon a hrůza byla na světě. :D Čeká je regenerace, ale hlavně jsem se už naštvala - taky nůžky. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajaj! tak to ma mrzí! oh, šampón spravil takú neplechu? tak to teda treba siahnuť po niečom prírodnom a regeneračnom! :). tiež robiť zábaly, napríklad stačí kokosový olej a nechať ho pôsobiť v uteráku celú noc a ráno vlasy umyť, pomáha to viacerým typom vlasov - kamarátky poradili a skúšali a pomohlo každému ;).

      Delete
  6. Veľmi pekný článok! :) Páči sa mi ako nápadito si nafotila produkty! :) Ako z nejakého časopisu. :) A ďakujem za typy teraz stále huntrím po produktoch, ktoré by zlepšili moju hrivu! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem veľmi pekne! :). snažila som sa :D.
      tak určite niečo vyskúšaj, ja som s nimi veľmi spokojná! ^^.

      Delete
  7. Na ten kokosový kondicionér i šampón jsem už pokukovala :) tak až bude čas a dojdou zásoby tak ho asi zkusím :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to sme dve a určite vyskúšaj, ja som spokojná, snáď budeš aj ty :).

      Delete
  8. Máš to pestré, ja zvyknem používať šampón a olej, to je tak všetko. Masky veľmi neobľubujem, keď už, tak len tie, ktoré pôsobia do dvoch, troch minút. ;)

    Rebelliouslily

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám, nakoľko mám vlasy, ktoré to vyžadujú a ako som písala, vlasy sú mojim malým bohatstvom, ktoré som dostala do vienka, takže musím sa o nich starať poriadne :).
      tiež nie som úplný nadšenec másiek, ale táto je super a jej aplikácia je do 5 minút :).

      Delete
  9. Já používala ten z Manufaktury, moc mi vyhovoval a ani vlastně nevím, proč jsem si ho nekoupila znovu :D Já používám pouze šampon, někdy balzám, někdy nějaký ten olejíček. Suchý šampon mám doma od Batiste a nedokážu si bez něj představit život :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. je super a som rada, že sa tu našiel niekto, kto ho skúšal a vyhovoval mu! :).
      to netuším :D. väčšina bežných ľudí toho nepoužíva "tak veľa"... ale, ako píšem, moje vlasy to vyžadujú, takže... a miniatúru od Batiste mám aj ja, je super, ale tamten je lepší :D.

      Delete
  10. Ten kokosový kondicion=r vyúadá úžasně! O arganovém oleji uvažuji už dlouho, hodil by se mi na konečky :) Díky za tipy!

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. je naozaj super! určite odporúčam aspoň vyskúšať, zaujímalo by ma, či aj na iný druh vlasov bude tak dobrý, ako je na tie moje :). a argánový olej je na končeky úplne úžasný! ja ho používam tak, ako píšem, ale na jemnejšie vlasy odporúčam naopak - najprv zábal tak na hodinku a tak si umyť vlasy, to robí kamarátka, ktorá má jemné a rovné vlasy a pochvaľuje si to :).

      Delete
  11. Díky moc za tipy! Sama mám hrozně moc vlasů a péče o ně je dost náročná.
    Měj se krásně,
    Tina
    https://tinasmerdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. naozaj nie je zač! takže to poznáš! :).

      Delete