#30 DAYS OF CHRITMAS '14 - kejmy's christmas tips for gifts - ladies.


     Môj malý výber inšpirácií, ktoré by sa mohli páčiť dievčatám. Či už mne, mojim kamarátkam, alebo ktorejkoľvek z vás. Taktiež som rozmýšľala, že by som spravila aj pre pánov, keďže tento blog nečítajú len dámy /čo ma nesmierne teší/, však nad kúpou darčekov pre mužov nejak tuho nerozmýšľam. Zadaná nie som, môj brat je typ závisláka počítačových hier a môj ocko je za každú srandu. Nik nevie, možno o pár dní tu bude niečo aj pre pánov. Však teraz späť k dievčatám, ak si myslíte, že je tam veľa ružovej, tak budiš. Ale je to len inšpirácia a ja mám ružovú rada! Vždy sa to dá kúpiť aj v iných farbách... Tiež neviem, ako vy, ale ja rada nakupujem darčeky, čo niečo znamenajú. Môžu a nemusia byť praktické, však musia človeka potešiť!

     Ak by ste mali záujem o kúpu niektorého z nich, pod fotografiou nájdete odkaz na danú vec.


ENGLISH : My little selection of inspiration which girls would like. If I would like it, my girl-friends would like it or any girl of you would like it. I also thought about making the one for men, although some boys also read my blog /what makes me really happy/, but I am not hardly thinking about buying some gifts for men right now. I am single, my brother is the type of depending person on the computer games and my daddy likes funny things. But noone knows, maybe in a few days I will write something for men, too. But let's get back to girls, if you think that there is a lot of pink color, maybe there is. But this is just the inspiration and I really like pink! And you can always buy those things also in other colors... I also do not know what about you, but I really like buying gifts with some meaning. They can be practical or not, but they must delight!

     If you would be interest in buying one of those gifts, you can find the links down below the photograph.

ZOOT - VOUCHER, KEEPCUP / IKEA - MUG, DECORATIONS / TIGER - RUBBERS / LOMOGRAPHY - CAMERA / NEXT - POSTCARDS / H&M - FLUFFY PILLOW, FLORAL PILLOW, EARRINGS, HEADBAND, CLUTCH

PICTURES BY : INTERNET.

You Might Also Like

6 Comments

  1. Ružovej nie je veľa! Ja mám náhodou aj ten hrnček z Ikea v ružovej :D No a z H&M by som chcela snáď všetko, kabelka je síce trošku ťažká, ale pekná, no tie ich bytové doplnky sú tiež parádne :)

    ReplyDelete
  2. O tu Lomocameru jsem si Ježíškovi nenapsal a bojím se, že už je pozdě :'(

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  3. KeepCup by som bral aj ja... ale skôr v sklenenj verzii s korkom :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    ReplyDelete
  4. veľmi pekný výber :) tieto hrnčeky z ikey sú najlepšie :D
    a v H&M home majú skvelé veci.

    ReplyDelete
  5. Ja hlasujem za ružové inšpirácie , rozhodne anooooo !! :)) Ale ja práve pozerám na tú luskáčikovskú dekoraciu.. híiii..ja si chcem z toho spraviť náušky :)))

    Basha

    ReplyDelete
  6. Aj ja pri kupovaní darčekov vždy uvažujem, či daná vec človeka poteší, ak tomu tak nie je, tak potom nemá zmysel darček ani kupovať, skrátka sa danému človeku musia pod stromčekom z môjho objavu rozžiariť oči. Každoročne ma potrápia hlavne bratia, to treba uvažovať takmer od začiatku roka čo im vymyslím, nehovoriac o tom, že pri narodeninách a meninách niekedy totálne zlyhávam, väčšinou sú moji bratia IT experti a vedátori a mne kozmetickej duši je ťažké preorientovať sa na ich nôtu.
    Bianka

    ReplyDelete