DIY

do i turn your grey skies blue? and make dirty streets look new? diy remake #8.


     Poznáte ten pocit, keď vojdete do obchodu a zrak vám padne na topánky, ktoré si ihneď zamilujete a viete, že ich jednoducho musíte mať. Tak to bolo s TÝMITO botami. Nakoniec som presvedčila ocka a šli sme do Košíc, aby mi ich kúpil ako darček k meninám. Och, teraz by som ho už neťahala chudáka 30 km kvôli jedným topánkam. Aj keď je pravda, že som ho minule poslala kúpiť mi šaty s obrázkom v ruke, ktorý som mu nakreslila aby presne vedel, ako vyzerajú. Nakoniec strčil papierik s kresbou predavačke do rúk, aby ich nemusel hľadať sám. Ach, tí chlapi. Ale mám ich, sú to tie prúžkované z posledného NEW IN článku. Ale späť k topánkam. Opäť som použila môj milovaný sprej, ktorý sa mi pomaly ale iste začína míňať. Ako vravím, striekam čo vidím a to ste vy toho ešte veľa nevideli! Najbližšie DIY sa to pokúsim nafotiť zvyšok...

     Inak, čo vravíte na topánky? Som z nich nadšená! Sadla som si večer k mamke, obula si ich a povedala "AHA MAMI, MÁM NOVÉ BOTY! A ZADARMO! TEDA, TVÁRME SA TAK..." a nedala ich dole celý zvyšok dňa. Milovala som ich aj predým, sú veľmi pohodlné a aj keď vyzerajú masívne a ťažko, tak sú takmer ľahúčke ako pierko. Ale teraz? Teraz ich milujem ešte viac! Jednofarebná variácia sa mi zíde viac, pretože sa dajú konečne zladiť skoro ku všetkému v mojom šatníku. V tomto prípade bol opäť risk ziskom, čo ma nesmierne teší, lebo už som tak raz jedny topánky zničila...


ENGLISH : You know that feeling when you go into the shop and you will see the shoes which you immediately fall in love with and you know that you just have to own them. It happened with THESE high heels. At last I persuaded my dady to go to Košice for buying them as a present for my nameday. Oh, noe I would not pull him up 30 km just because I want new pair of shoes. Although it is true that last time I sent him to buy me a dress with the picture in his hand which I drew him to know which one he should buy. At the end he stuck the drawing into saleswoman's hands because he did not want to search for them alone. Ah, those men. But I got them, you could see the stripped one in the last NEW IN article. But let's go back to the shoes. I used my lovely spray paint again, which is slowly running out of the fill. As I say, I spray everything I see and you have not seen a lot of the stuff I had done yet! I will take some photos of the other things in next DIY...

     Otherwise, what do you thing about the shoes? I am completely excited! I sat down next to my mom in the evening, I pulled the shoes on and I said "LOOK MOM, I HAVE A NEW PAIR OF SHOES! AND FOR FREE! WELL, LET'S PRETEND THAT..." and I did not put them down for the rest of the day. I had loved them before, they are so comfortable, although they look so massive and heavy, but they light almost as a feather. But now? Now I love them even more! Monochrome variation comes together much more because I finally can tune them to almost everything in my closet. I am really glad because in this case the risk was the profit again, because I had destroyed one pair of shoes in the past...



 
PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

21 Comments

  1. Takovou radost jsem měla když jsem si koupila černé krásné sandálky z H&M a růžové plastové wedges s mašličkou:D. Ale jakmile jsem viděla ty černé v H&M poslední v mé velikosti! Prvně jsem si říkala né, půjdu domů a rozhodnu se, ale zašla jsem do blízkého H&M, koupila kalhotky, které měli za 70,-...a pak koukam na cenu a říkám si to je divný! A dvoje stály dohromady 300,-! A zrovna slečna před kasou se ptala, co když bude chtít boty, co měla v ruce vrátit a prodavačka: že peníze nevracejí ale dávají kartičku s vrácenými penězi. No tak jsem si říkala, že nic jiného než ty boty nechci a tak jsem ty kalhotky do toho prvního H&Mka šla vrátit a doplatila ty boty. Jsem z nich unešená:), kdyby si ty moje botky chtěla vidět, tak je mám zrovna v "New in" v novém článku.
    A nemůžu se rozhodnout jak se mi ty tvoje boty líběj víc...tamty byly takový neobyčejný ale zase ty celočerný jsou sexy a tajemné. 😻😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. musím povedať, že som ich mala naozaj rada ako pôvodnú verziu! ale tá hnedá sa veľmi ťažko ladila, nemohla som ich nosiť k veľa veciam... teda, aspoň mne vadilo, ak som mala vzorované šatičky a ešte k tomu 2-farebné boty. nosila som ich naozaj málo a tak som si povedala, že keď to prežila kabelka, prežijú to aj boty, že to risknem. nakoniec všetko pekne vyšlo a ja verím, že ich budem nosiť oveľa viac, pretože si to naozaj zaslúžia!!! :).

      Delete
  2. Ty boty jsou naprosto úžasný! Super nápad a taky bych je nesundala!! :)

    ReplyDelete
  3. Ahoj :) Neviem, či som prehliadla ten článok, ale spravila si už ten, kde si odpovedala na otázky? :!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie nie, myslím naň stále! už od výročia, ale stále rozmýšľam nad fotkami, ktoré k tomu dám. tak mi napadlo počkať, keď vyfotím foťák na film, tak by som k tomu uverejnila fotografie, ak niečo bude dobré. až na to, že mám ešte stále 4 fotky voľné, tak "čakám" na pekný a správny moment ♥.
      ale nezabudla som, to nie! nesľubujem presný dátum, ale pracuje sa na tom :).

      Delete
    2. super, teraz sa teším ešte viac :)

      Delete
  4. Nádherný botky :) Boty umí udělat vždycky radost
    veru-life.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Naozaj sú krásne, také by som brala aj ja :)

    ReplyDelete
  6. Ta renovace jim prospěla :D ne vážně vypadají super :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  7. wau super změna...celé černé jsou mnohem hezčí :)

    ReplyDelete
  8. Waaaaau, vynovené sú prekrásne, zamilovala som sa do nich!! :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  9. Wooow, jsou krásné! :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. To je super:-) Zvu tě na giveaway na mém blogu:-)

    passengersmaniac.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. Jsou dokonalý, no líbily se mi i předtím, když byly ještě dvoubarevný, ale jednobarevný vypadají ještě líp. :3

    ReplyDelete
  12. Wow, vypadají zajímavě :-) sice to není můj styl, ale jsou krásný a vypadají kvalitně.

    ReplyDelete
  13. Sú nádherné :) má ich aj moja mamka, taktiež vlastne tým, že si všetko požičiavame aj ja ! :)

    ReplyDelete
  14. Botky jsou krásné, líbí se mi obě varianty, jak celé černé, tak i v původním stavu, ale chápu, že v černé se pak lépe kombinují :)

    ReplyDelete
  15. v čiernej farbe na mňa pôsobia ľahšie:) takže skvelý ťah!:)

    ReplyDelete