i got one less problem without ya... summer wishlist.


     Poznáte to, nákup vyrieši občas viac problémov ako psychiater. Hlavne je to lacnejšie... Ak nakupujete rozumne! Nie že by som si za posledné obdobie toho nekúpila dosť, to nie. No môjmu srdcu stále niečo chýba... A preto som si "spísala" zoznam takých "drobností", ktoré by som si cez leto rada zadovážila. Ale poznáte ma, bez dobrej úpravy by to nešlo! Myslím ako také boyfriend džíny, stačí zájsť do sekáča a trošku sa pohrať s ihlou, niťou a inými prostriedkami, aby vyzerali presne tak, ako si to prajete. Či obyčajné biele a čierne triko. Práve takéto basic kúsky mi v šatníku chýbajú. Áno, pravda, hanba mi! Ale tiež si chcem zadovážiť ďalšie, aby som sa na nich vyhrala - niečo na nich nakresliť, vyšiť, nalepiť... Fantázií sa medze nekladú. Čo sa týka bielej košele, mala som dve, ale pri balení svojho megalomanského kufra som doň strčila aj lak na vlasy bez vrchnáku a keď som ho otvorila... Dobre, nič strašné sa nestalo, ale schytali to práve tieto dve košele a jeden sveter. Na ňom to nevidno, ale z košieľ to ani praním nevyšlo... KLOBÚK FEDORA som si objednala z eBay, tak uvidíme, o tom budem informovať. Spomínaný sprej, v pláne je tentoraz biela farba. Kvetinky na obrázku sú síce živé, ale ja plánujem niečo umelé. Prosím, neupáľte ma, mením dekoráciu v izbe a keď sa v nej človek ukáže len pár krát do roka... Kto by sa mi o živé staral? Rúž ASTOR HEIDI 002 som videla v DM DROGÉRIÍ za dobrých 2,50 eúr, tak som si povedala, že si poň dnes zájdem. Hodinky nenosím často, tiež netúžim práve po GENEVA, ale páčia sa mi veľké zlaté, tak možno niečo pekné akurát na mňa nájdem... A nakoniec objektív - CANON EF 50mm f/1.8 ll - štandard s pevným ohniskom, perfektný na interiérové fotky... Ten pôjde z môjho zoznamu asi ako prvý... Teda, po klobúku, ktorý je že vraj už na ceste! A to je asi tak všetko. Čo vy a váš letný zoznam túžob?
     PS. : GIVEAWAY!


ENGLISH : You know it when the shopping solves more problems as the psychiatrist sometimes. Mainly it is cheaper... If you buying things reasonably! It it not that I would have not bought enough things by the last period, well no. But my heart is still missing something... And because of it I made a list of such "trifles" which I would like to buy during the summer holidays. But you know me, it would not be perfect without a little edit! I mean like such boyfriend jeans, just go to the thrift shop and create something with needle, thread and other resoerces to look like just like you wish. Or ordinary white and black t-shirt. My closet just misses right these basic pieces. Yes, it is true, shame on me! But I also want to buy other ones to create some diy on them - to draw something, to stitch, to stick... Imagination has no limits. As for the white shirt, I owned two, but during the packing my gigantic suitcase, I put the hairspray without the lid into it and when I opend it... Ok, nothing horrible happend, but the hair spray sprayed the whole filling on those two shirts and one sweater. The sweater is ok, but the shirts could not be washed... I ordered the FEDORA HAT on eBay, so we will see, I will inform you about it. The spray I had told you about before, I am planning to buy the white one this time. Flowers on the pictures are "live", but I have a plan to buy something artificial. Please, do not burn me to death, I am changing the decoration in my room and when you show up in it just a few times a year... Who would takes care about them? I saw the lipstick ASTOR HEIDI 002 in DM DRUGSTORE for a good 2.50 euros, so I told myself that I am going for it today. I do not wear the watches so often, I also do not want the GENEVA ones, but I like big golden ones, so maybe I find something right for me... And finally the lens -  CANON EF 50mm f/1.8 ll - standard with fixed focus, perfect for indoor shooting... This one will go out from my list as the first... Well, after the hat, which should be on its way! And it could be everything. What about you and your list of summer desires?
     PS. : GIVEAWAY!


 
PICTURES BY : INTERNET & KEJMY.

You Might Also Like

17 Comments

  1. Hezký článek:) Taký mi chybí ty nejobyčejnější věci:)
    ´Máš hezké články, ale kdyby si zvětšila písmo nebo dělala odstavce lépe by se to četlo bylo by to přehlednější:)
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Hezký článek, taky mám takové nedostatky:D
    Máš hezké články, ale zkus dělat odstavce nebo větší písmo, líp by se to četlo a bylo by to přehlednější:)
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Super článek :) Zlatý hodinky mám na seznamu už dlouho a klobouk vypadá suprově. S těma džínama a tričkama to mám stejně. Proč si kupovat v obchodě černý tričko za dvě stovky, když ho můžu koupit za třicet korun? A navíc jsem taky taková tvořivá duše, takže si to taky trošku poupravuju :) A barvu mám na seznamu taky! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  4. Jo, taky zjišťuju že mi tak trochu chybí ty basic kousky :D Bílou košili jsem si naštěstí už pořídila, ale tak neskutečně se krčí, že ani moc nemám náladu si ji někam brát :/ A hodinky jsou teď mým největším přáním! Ty od Genevy jsou fakt krásné, koukala jsem se na ně, ale přijde mi divné, že jsou na internetu tak levné.
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja som dnes bola ešte so sesterkou na urgentné večerné nákupy plaviek a našla som biele triko za 3 eurá (80 kč) v Reserved, takže som veľmi rada! a rozmýšľam, že sa vrátim ešte po jedno z Gate :).
      inak, Geneva hodinky sú myslím fake na nejakú inú značku, preto sú na nete také lacné. fotku týchto mám konkrítne z Aukro.cz, kde tvrdia, že s vybíjané Swarovského kryštálinmi, čo nie je pravda. pri cene 160kč sa ani nečudujem (+130kč poštovné), ale rozmýšľala som nad nimi, tak uvidíme, možno nakoniec zvolím eBay :).

      Delete
  5. super wishlist, pevnou padesátku mám taky v plánu si koupit:)
    Eva Hearts Life

    ReplyDelete
  6. Ty hodinky si plánuji pořídit taky. Pěkný wishlist ;)

    ReplyDelete
  7. Gate, klobuk a sveter/tricko su dokonale najviac sa mi lubia tie gate :O <3
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Krásné Kejmy! Také už bych potřebovala vyrazit někam na nákupy protože můj seznam začíná být hodně dlouhý :D :)

    ReplyDelete
  9. prišla som k podobnému zisteniu..viac viac bielej do mojho satnika :)

    ReplyDelete
  10. Basicové, základní kameny každého šatníku, mi donedávna taky chyběly, ale už jsem začal pracovat na jejich doplnění =) Nikdy totiž není pozdě!!

    http://onthatleaf.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Tie hodinky a džínsy <3 Máš super vkus na oblečenie :3

    ReplyDelete
  12. Krásné věci, já si raději wishlisty nepíšu, protože bych se pak nedoplatila a takhle aspon občas zapomenu na to, co jsem chtěla a šetřím nějaké ty penízky :D

    ReplyDelete
  13. Super kousky!
    Jinak dávám follow, a budu ráda, kdyby ses podívala na můj blog a pokud by se ti líbil, tak mi dala odběr. :)

    aNOVAM

    ReplyDelete
  14. ako ja ťa obdivujem za tú kreativitu, u mňa by tie rifle skončili, tak, že by asi po mojom zákroku boli vhodné na vyhadzov:D, inak super "list" a dúfam, že sa nám už čoskoro pochváliš fedorou, mne sa veľmi páči ako dokáže posunúť outfit ďalej, takže super!:)

    ReplyDelete
  15. Súhlas - nakupovanie ako terapia.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Po zlatých hodinkách jsem toužila taky hrozně dlouho! :) Nedávno jsem si udělala radost a konečně jsem si je koupila :) Sehnala jsem je na www.answear.cz a jsem maximálně spokojená! Jsou skvělé! Na to, že jsem dříve hodinky moc nenosila, teď bych je pomalu nesundala :)

    ReplyDelete