we own the night, the fire won’t burn out till we decide.

by - September 12, 2013

     Dnes som sa opäť zobudila na zvonček poštára... Priniesol mi balíčkov až nad hlavu, takže sa máte na čo tešiť! Včera som bola u Valiky na záhradnú párty. Áno, pršalo, ale my sme aj tak sedeli na to daždi. Aspoň bola sranda, len som nemohla fotiť. A  dnes som bola s Ajkou osláviť vodičák, ktorý spravila... Áno, dnes! Inak, už som sa vás dlho neopýtala, ako sa mi máte?
     PS. : GIVEAWAY!

English : I woke up again with the riging bell of postman today... He brouhgt me a lot of packages so you can look forward to them! I was at Valéria's garden party yesterday. Yes, it was raining, but we stayed at rain. It was funny, I just could not take a photos. And today I went to celebrate Ajka's driving lessons which she passed... Yes, today! Otherwise, I have not asked you a long time, how are you?
     PS. : GIVEAWAY!

♥ bow - handmade
♥ sweater - Vintage
♥ dress - Zara
♥ bracelet - DIY
♥ shoes - some Chinese store

 Kejmy.
 On The Photos : Kejmy.
 Photos by : Ajka.

You May Also Like

22 COMMENTS

  1. Veľmi sa mi páčia šaty a svetrík :) Podobný zháňam už dlho a ten materiál šiat vyzerá to princeznovsky :) Krásne fotky!

    ReplyDelete
  2. Tyjo, zajímavá, neokoukaná kombinace, která vypadá to kouzelně! :-)

    ReplyDelete
  3. Aká si tam krásna :) Biela Ti moc pristane :)

    ReplyDelete
  4. já tak zbožňuju tvoje vlasy. :3

    ReplyDelete
  5. Wáááu! To pozadí je perfektní, úžasně to kontrastuje s tou bílou! A tobě to opět nehorázně sluší! :)

    ReplyDelete
  6. Veľmi mám rada tvoje fotky, také usmievavé, veselé :) Mašlička je krásna a to nehovorím o tvojich super vlasoch :)

    ReplyDelete
  7. v super prostredi si sa fotila... ta biela v nom este viac vynikla :) aj ja sa vzdy tesim z postarky :) nasa nastastie chodi okolo obeda, takze nehrozi, ze ma zobudi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale ako mne to nevadí, je to aspoň príjemné zobudenie sa! :). ale príjemný pohľad na mňa, ako som práve vstala z postele asi nie je :D.

      Delete
  8. Gratuluju k řidičáku! :) A chválím fotky, to pozadí skvěle kontrastuje s tou bílou :) A tobě to navíc zase sekne, takže super :)

    ReplyDelete
  9. vyzeras ako dievcatko :)

    ReplyDelete
  10. tá mašlička a topane.^^

    ReplyDelete
  11. pozadie je fajnové:) a ty máš veľmi pekné vláásočky. :)

    ReplyDelete
  12. konečne príspevok:))
    krásna mašla.O.o
    a gratulujem Ajke :D

    ReplyDelete
  13. Wau! Nádherná kombinácia :) Jemné, romantické a pohodlné zároveň :) Biela ti veľmi pristane určite sa jej drž :)

    ReplyDelete
  14. Krásné pozadí a nádherný outfit!!! Ps. Máš překrásné vlasy :)

    ReplyDelete
  15. náádherná sukně, sluší Ti to :)

    ReplyDelete
  16. môžeš byť taká podarená? :)

    ReplyDelete
  17. bože aká si zlatá, malá sexy schoolgirl :)

    ReplyDelete