try to be closer to the nature.


     Občas sa stačí len bližšie pozrieť. Niekedy je riešenie na dosah. Stačí mať bystrý zrak a dobrý postreh. No ľudia sú v dnešnej dobe zaslepení vyhliadkami do budúcnosti. Zabúdajú na to, čo je podstatné. Zabúdajú na to, že pri túžbe ísť ďalej strácajú pocit dokonalosti práve vo chvíli, keď je nutné zastaviť sa.

ENGLISH : Sometimes you only need to take a closer look. Sometimes the solution is within to reach. You just need to have a sharp eyes and a good perception. But nowaday people are sand-blind of view to future. They forget to the significant things. They fotget to that they are loosing the feeling of perfection with the desire to go further in that moment, when it is nessesary to stop.

 
PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

28 Comments

  1. pekne napísané .O.o Inak chcela som sa ta spýtat či si nerozmýšlala niekedy nad tým že bysi natáčala videá na youtube:)?
    lebo niektoré bloggerky to tak robia že točia TAG,HAUL,alebo nejaké tutorialy ,DIY...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :).
      viem, že to niektoré blogérky robia, občas si tie videá pozerám aj ja, ale nie všetky stoja za to...
      ale ja nie som veľmi vizuálny typ a tiež nerada rozprávam pred publikom... radšej som okom kamery a ak budem natáčať videá, tak najskôr bezo mňa samotnej v nich... prepáč, ak si sa na to tešila, ale toto veľmi nie je moja parketa, ale človek nikdy nevie ;).

      Delete
    2. len som sa to chcela spýtat ....:)
      ak by si sa náhodou preto niekedy rozhodla budem rada ale ak nie nič sa nedeje :)

      Delete
    3. nie, vpohode, pýtaj sa koľko chceš, rada odpoviem ;).
      dobre, určite o tom porozmýšľam!

      Delete
  2. Toto sú úžasné fotky, veľmi sa mi páčia:) Najmä tá prvá, pretože milujem tú fialovú;) feelikeunicorn

    ReplyDelete
  3. Jak jinak :) krásné fotky

    ReplyDelete
  4. Nádherné fotografie ♥ Hlavne tá prvá ! :3

    GIVEAWAY WITH OASAP.COM !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Krásný fotky, miluju rybíz :) Ptala ses, kde jsem koupila drát na prstýnky. Koupila jsem ho normálně v korálkárně, ale v každé ho nemají tak zkus hledat ;)

    ReplyDelete
  6. Mám strašne rada tvoje fotky :)

    ReplyDelete
  7. krásné fotky, jsi šikovná, úžasně fotíš :)

    ReplyDelete
  8. fotky ovoce a kvetin to je klasika :) ale stale hezka :)

    ReplyDelete
  9. Užasné fotky :O :)

    ReplyDelete
  10. Krásné fotky, výstižný text :)

    ReplyDelete
  11. Moc pěkné fotky a hezký napsané :)

    ReplyDelete
  12. fotky su krásne:) a tá posledná s viničkami mi pripomenula koláč čo som robila u babky:D

    ReplyDelete
  13. krásné fotky! Jsi šikula. :)
    Čím fotíš? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem!
      a fotím na Canon EOS 1100D s objektívom EFS18-55mm ;).

      Delete
  14. bohužel, naprosto souhlasím :/
    a ty fotky jsou nádherné :)

    ReplyDelete
  15. Ty fotky jsou nádherné, miluju přírodu, zvířátka.. :) jsi šikula!

    ReplyDelete