sometimes i think sometimes i don't.

     Au. Múdrosť naozaj bolí! Zatiaľ rastie len prvá... Teda, aj druhá osmička sa mi už prerezáva, ale tá ľavá úplne hore vzadu je už celá vonku. Áno, bolí to, hoci doteraz som o tom ani veľmi nevedela... Inak, taká otázka, keď vyrastú, budem ešte múdrejšia?!
     PS. : GIVEAWAY!

English : Ow. A wisdom really hurts! Just the firts is growing yet. Well, also the second 'eight' already pruns but that left all the way up is already out. Yes, it hurts, I really have not known about it... Otherwise, just a question, when it grow up I will be smarter?!
     PS. : GIVEAWAY!

♥ sweater - Vintage
♥ belt - C&A
♥ dress - F&F
♥ shoes - H&M

Kejmy.
On The Photos : Kejmy.
Photos by : my mom.

You Might Also Like

21 Comments

  1. Auu to znám,a mně se u zubu ještě udělal váček, takže dost strašný. Tak snad to brzy přejde:))Supr svetr.

    ReplyDelete
  2. úžasný outfit, hrozně ti to sluší:) já měla problémy ikdyž mi rostly sedmičky, na osmičky jsem celkem zvědavá no..

    ReplyDelete
  3. páči sa mi ten svetrík! a prepásaný opaskom. skvelá kombinácia.
    :)

    ReplyDelete
  4. nesnášim to, taky mi rostou a to už kolem 2 let a pořád nic.. :/

    skvělý boty. :)

    ReplyDelete
  5. ty si tak krásna ♥ a ten outfit tiež :)

    ReplyDelete
  6. Super outfit,hlavne sveter je top!:)

    ReplyDelete
  7. skvelá outfit :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. krásny sveter, na poslednej fotke vyzeráš čarovne.^^

    ReplyDelete
  9. Mně teda naštěstí ještě nerostou a ani po tom nijak netoužím :) Krásný outfit :)

    ReplyDelete
  10. vymenila by som topánky ale inak super outfit :)

    ReplyDelete
  11. pěkný svetr:) moc ti sluší:)

    ReplyDelete
  12. Ta sukně je moc pěkná jsi sympatická!:))) Zvu tě k sobě na GA.

    ReplyDelete
  13. nie, nebudeš múdrejšia. ja mám všetky 4 vonku a na múdrosti mi to neubralo :) stále som múdra jak rádio.

    ReplyDelete
  14. Rostly mi ve 20 a dávaly o sobě pěkně vědět. Jedna už dokonce musela ven násilím...

    ReplyDelete
  15. krásný outfit:) a ty vlasy♥

    ReplyDelete
  16. Oh bože, daj mi tvoje vlasy :D milujem ich!

    ReplyDelete
  17. Tak ať tě ta moudrost netrápí dlouho :))
    Sluší ti to moc :)

    ReplyDelete