I want to hold a time.

by - May 03, 2012

     Piatok je pred nami. Koniec pracovných dní, keď všetci začínajú oddychovať. Len ja mám plné ruky práce, ktorá je síce pre mňa relaxom, ale je tu ešte škola... V sobotu mám a Nataly oslavu našich 18. narodenín ♥.
     PS. : Mám nový klobúčik!

English : Friday is ahead. The end of working days, when everyone start to relax. Only I am busy with work which I like, but school is here, too... In Saturday, me & Nataly are having a birthday party of our 18th birthday ♥.
     PS. : I have a new hat!

Kejmy.
On The Photos : Kejmy.
Photos by : Kejmy.

You May Also Like

5 COMMENTS

  1. kloboucek je senza! :-) PĚKNÝ VÍKEND!

    ReplyDelete
  2. klobúčik krásny :) narodeniny oslávte čo najkrajšie a najlepšie a na víkend sa tiež teším, aj keď ma čaká učenie :(

    ReplyDelete
  3. pekný klobúčik a poriadne to oslávte :)

    ReplyDelete