today was shopping day #1.


   Dnešok začal ako ktorýkoľvek iný deň. Vstať z postele a... No nič, opisovať môj chronologický zoznam vecí, ktoré cez deň spravím nie je veľmi zaujímavé. Avšak, opäť sme si po dlhom čase s Ajkou vyrazili na nákupy do nášho "Butique". Je to second hand, avšak, krycie meno znie lepšie. Išla som tam so zámerom šetriť, ale nepodarilo sa mi to a ulovila som opäť pár pekných kúskov.

ENGLISH : Today started as any days in week. Get up from my bed and... I do not want to describe you what i do in my days. But after a long time, me and my best friend Ajka went to shopping to our shobe "Butique". It is second hand, but butique is nickname and it sounds better. I do not have much money this days and I wanted to save, but my plans fell and I bought som pretty clothes.

BLOUSE - M&Co / TOP - INFLUENCE

PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

3 Comments

  1. prosím ťa, to kde si fotila? nehovor mi, že je to stena v tvojj izbe ! :D..ale inak cute :-*

    ReplyDelete
  2. Hm... No nepoviem, že o stenu v mojej izbe, ale v kuchyni ;D.

    ReplyDelete
  3. ten kvetinkový je skvelý
    follow http://mademoiselleiva.blogspot.com/

    ReplyDelete