These days were shopping days [6].

      Ako som vám už spomínala, bola som nakupovať s rodičmi a včera aj s Ajkou. Mám tu pre vás pár fotiek mojich nových vecí. Teda, aj starých, pretože keď sa mamka včera balila do nemocnice, našla tašku na notebook značku United Colors Of Benetton. Ja nemám ani poňatia, kde sa u nás mohla nájsť taška tejto značky, ale je dosť priestranná, takže ju budem môcť nosiť do školy.
     A ešte sa možno pýtate, prečo sú tie fotky takéhoto rozmeru a takýchto farieb. Od známej na blogu http://footloose-in-the-city.blogspot.com/ som sa dočítala, ako spraviť tieto fotku. Odkaz na stiahnutie tohto vtipného programu máte na jej stránke. Vždy som túžila mať foťák s "vypľúvaním" fotiek. Teraz mám program a som nadmieru spokojná! ♥.
     PS. 1. : Posledná fotka je normálna. Je to fotka mojej plochy, ako ten program vyzerá.
     PS. 2. : GIVEAWAY stále platí! ♥.

English : As I have already mentioned, I went shopping woth my parents and yesterday with Ajka, too. I have some photos of my new stuff here for you. Well, old too because when my mom packed into the hospital, she found notebook bag - Unitec Colors Of Benetton. I really do not know where that bag was located in our home. But back bag is so spacious so I will were that bag to school.
     And maybe you are asking, why are that photos looking like this - different size and color. I read how to make such photos from the known wiht the blog http://footloose-in-the-city.blogspot.com/. I have always longed to have a camera with a "split" photos.  Now I have this program and I am extremely satisfied! ♥.
     PS. 1. : The last photo is normal. You can see that program on that picture of my "space of my computer".







♥ black bag - Vintage
♥ black notebook bag - United Colors Of Benetton
♥ retro paprer board - Ševt ♥
♥ earrings - Orsay
♥ over knee-socks - Gate
♥ red skirt with white dots - Fishbone

Kejmy.
Photos by : Kejmy.

You Might Also Like

10 Comments

  1. fakt super zaujímavo to vyzerá :)

    ReplyDelete
  2. pekné:) na tú bodkovanú sukňu si už dlhšie robím zálusk ♥

    ReplyDelete
  3. mam otazocku,ty si platila za ten program alebo nie:?

    ReplyDelete
  4. Nie ♥.
    Ten program je úplne zadarmo.

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  5. Hej ten program uz mam asi pol roka a tiez ho občas využívam :D Je celkom srandovný, hlavne keď musím na mašinke po čase akože meniť fotopapier :D

    a pekna kabelka na prvej fotke i sukna! :)

    ReplyDelete
  6. naši známi mali taký foťák, a raz nás s mamou, otcom a bratom ním odfotili ..zbožňujem tú fotografiu, také retro :D som mala asi 2-3 roky či koľko ...stiahnem si ten program určite, pripomína to staré dobré časy :)
    a suknička je krásna, brala by som ju hneď:)

    (bonus :D)
    http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/20866_1206836870784_1824566785_433028_2606710_n.jpg

    ReplyDelete
  7. love the firs bag! :)
    xx
    http://astoryaboutmem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. vypadá to hrozně krásně ty fotky!!! aaa nadkolenky a prvni kabelka je uužasna!:)

    ReplyDelete
  9. první a poslední kousek chci!:) a takový pořádek na ploše bych chtěla mít:D

    ReplyDelete
  10. ooo dakujem za zmienku :) vsakze je ten program uzasny?! ja som sa donho zamilovala, doslova! :)

    ReplyDelete