nothing could change that i'm coming home to you every night...

by - August 21, 2013


     Dnes tu mám pre vás fotografie... Fotky staré, teda, staršie. Bola som dať vyvolať môj super sexy mint foťák na film - HANIMEX, ktorý som minulý rok kúpila v sekáči za 2 eurá. Musím povedať, že nesklamal! Fotky sú naozaj nádherné, sú len zmenšené na požadovanú veľkosť a podpísané. Je pravda, že z 36 fotiek vyšlo len 22... A tiež som zistila, že ním môžem fotiť len vo vzdialenosti minimálne 1 a pol metra. Tak nech sa páči, vychutnajte si ochutnávku z toho najlepšieho!
     PS. : GIVEAWAY!

ENHLISH : I have here for you some photos today... The old ones, well, older. I went to induce the photos from my super sexy mint camera to film - HANIMEX, which I bought last year in secondhand for 2 euros. I have to say that it did not dissapoint! Pictures are really beautiful, they are just reduced to requisite size and signed. It is a true that just 22 from 36 photos are good... And I also found out that it can take photos at a minimum distance more than 1 and half meters. So here you are, enjoy a taste of the best!
     PS. : GIVEAWAY!

 
ON THE PHOTOS : PEOPLE, AJKA & KEJMY.
PHOTOS BY : KEJMY.

You May Also Like

46 COMMENTS

  1. Já miluju tyhle "šumový" fotky,má to takový daleko větší kouzlo než jiný :)) Že bych si taky koupila foták na film?:D

    ReplyDelete
  2. překrásný fotky! Ten les je krásnýýý:)

    ReplyDelete
  3. Ou, ty so ho aj dofotila :D :D,... krááásne! Posledná <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ešte ma čaká jednorazovka, ktororú som dala neviem kde, a Zorky - 4K, v ktorom je film ešte z minulého storočia :D :).

      Delete
  4. wow...ta piata fotka je DOKONALA! :)

    ReplyDelete
  5. Kejmy toto je nadhera!

    ReplyDelete
  6. Fotky 2,3 a 5, absolútne krásne, až by sa mi chcelo do nich vojsť...

    ReplyDelete
  7. Krása! Milujem taketo fotky! Ale najviac je 5!:)

    ReplyDelete
  8. naprosto krásné fotky! ta atmosféra, kterou z nich cítím je kouzelná :)

    ReplyDelete
  9. Všetky sú dokonalé, akurát ten les je najsamdokonalejší! :)

    ReplyDelete
  10. omg milujem takéto fotky zo staršieho foťáka! Fú 2 eurá, brala by som hneď ;D

    ReplyDelete
  11. A teď Imagine Dragons! <3 Máš skvělý vkus, co se hudby týče. Skvělý = stejný jako já. :D
    Fotky jsou opravdu parádní. :) :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. som rada, že existuje na svete niekto, komu sa páčia pesničky ako mne! damn, I like you! :D ♥.

      Delete
  12. Na tej poslednej fotke si strašne zlatá :)

    ReplyDelete
  13. Beautiful place and pictures.
    http://tifi11@blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Páni...kam se hrabou fotky ze zrcadlovek, sice jsou čisté a krásné, ale tomuto se nevyrovná. Má to úžasný nádech !:) Nádherné fotky opravdu, trochu retro, ale to je ono, protože právě tak ty fotky vypadají ještě kouzelněji !:)

    ReplyDelete
  15. Páni, skvělé fotky! Mám takové fotky ráda :)

    ReplyDelete
  16. tyjooo, ty fotky jsou úplně dokonalé! taky chci takový foťák (a ještě ke všemu za 2 eura!! :D)
    a pletu se, nebo je na jedné z fotek Vídeňské H&M? :)

    ReplyDelete
  17. Super, analog ma neuveritelne caro! A že 2 eurá! Super!! :))
    Yanka z GingerYS

    ReplyDelete
  18. Prekrasne fotky.

    Keep posting :)

    Mona
    www.bymonnyka.blogspot.sk

    ReplyDelete
  19. Vážně hrozné fotky, miluju lidi co fotí na analog a myslí si, že jsou cool.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na film fotím pre zábavu a pre spomienky. miluj ma alebo nenáviď kvôli tomu, whatever :).

      Delete
  20. tenhle styl se mi fakt líbí!

    ReplyDelete
  21. tie fotky sú skveléééé♥!
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  22. Nejvíce se mi líbí ta z toho lesa, jde z ní cítit taková příjemná atmosféra :)

    ReplyDelete
  23. wow, páčia sa mi tákéto fotky s čarovným nádychom :)

    ReplyDelete
  24. Veľmi pekné fotky :) to raz darmo, z toho filmu proste cítiť každú "emóciu"

    ReplyDelete
  25. podľa mňa ti vyšli a je to fajn oživenie v tom digitálovom svete :)

    ReplyDelete
  26. Ten les se mi moc libí, takový tajemný...:-)

    World By Bella

    ReplyDelete
  27. Fuha, tak to sú úžasné fotky, jak z hororu :3

    ReplyDelete
  28. bože, ty fotky jsou úžasný<3! analog mě prostě vždycky dostane.. krása krása krása!

    ReplyDelete
  29. Já to říkám pořád, není nad klasickou fotografii! :) Krásné fotky Kejmy!

    ReplyDelete
  30. Ty fotky jsou úžasné, Kejmy :-).

    ReplyDelete
  31. Ten les a to HáeMko :OOO wau žasnem ! :) naozaj nádherné fotky !!! :)
    Milujem takéto fotky z filmu a v budúcnosti by som si tiež chcela kúpi nejaký ten Lomo foťáčik :D

    One way to fashion

    ReplyDelete
  32. tá 4. fotka je magnifique!

    ReplyDelete