I want to love my Kanken!

by - February 19, 2013

     Keď cestujem, nespoznávam len kultúru, ale aj časti existencie daného miesta. Myslela som tým turistov. Vždy si sadnem niekam na lavičku, alebo sa len tak prechádzam a nenápadne pozorujem, ako sú ľudia oblečení. A už pri viacerých nemecky hovoriacich ľuďom som si všimla tento skvelý batoh! No nikdy predtým som ho nezaregistrovala. A práve dnes som objavila, ako sa naozaj volá. Takže predstavujem vám krásne farebné ruksačiky Kanken od značky Fjällräven. No nie sú úžasné? Ja som si ich zamilovala.

English : When I travel, I do not get to know just the culture but also parts of existence of place where I am. I mean the streangers. I alway sit on some bench or I just walk around and I discretely watch the fashion of other people. And when I met some German people I discovered this amazing backpack! But I have never noted them before. And I found out the name of those amazing backpack today. So I am presenting you these amazinf colorful Kanken backpacks from the band Fjällräven. Do you like them? I fell in love with them.


Kejmy.
Photos by : [http://www.ilovemykanken.com/].

You May Also Like

6 COMMENTS

  1. ja ich vidím po prvý raz ale sú naozaj veľmi milé...:)

    ReplyDelete
  2. ešte som o nich nepočula, veľmi sa mi nepáčia...

    je u mňa giveaway alias pozvánka ;)

    ReplyDelete
  3. Ty vidím poprvé O.o Ale chci ten v té ošklivé zelené vlevo nahoře! :D

    ReplyDelete
  4. You've got a great Blog.

    Would you like to follow each other? Just let me know ;)

    Kisses from UK :*
    http://todaymyway.com/

    ReplyDelete
  5. vidím prvý krát...a nepáčia sa mi..:D

    ReplyDelete
  6. máš krásný blog!
    u mě probíhá zrovna giveaway tak budu moc ráda ,když se zúčastníš! ;)

    ReplyDelete