without heels in prague.

Friday, July 20, 2012


     Aj tak sme stále skončili na Hlavnom nádraží... No začali sme Hradcom Králové, kde sme úspešne zvládli zápis na Fakultu Farmácie, ktorý mala Nataly. A skončili sme nákupnom centre Futurum. Druhý deň sme šli obchádzkovou trasou do PRAHY, vykúpili celé PALADIUM a prefotografovali skoro celú pamäťovú kartu na Karlovom moste. Nakoniec sme úspešne dorazili domov vlakom s arogantnými Austrálčanmi...

ENGLISH : Finally, we always ended at the Main Station... So we started with Hradec Králové where Nataly had a registration on the Faculty of Pharmacy which we successfully mastered. Then we were in shopping center Futurum. The next day we went to the PRAGUE, we bought up a whole PALADIUM and we used my whole Memory Card on the Charles Bridge. After all we happily arrived home by train with arogant Australian people...

 
ON THE PHOTOS : KEJMY & NATALY.
PHOTOS BY : KEJMY & NATALY.

You Might Also Like

12 comments.

  1. Super vyletik s ešte lepšou Kamilkou.
    Ďakujem za spoločnosť.
    LOVE U!!!
    XOXO
    NATALY/UNICORN/

    ReplyDelete
  2. krásné fotky :). je vidět že jste si to užili :)

    ReplyDelete
  3. super fotky :) Palladium je v těch slevových obdobích výbornej :D
    a coldplay, se máš , já bych na ně taky ráda šla!

    ReplyDelete
  4. duff! to je super :D ..a super fotky, rada by som šla aj ja :)

    ReplyDelete
  5. hmm chýba mi Praha.. :(

    ReplyDelete
  6. Krásne fotky!! :) Ste zlaté dievčatá! A ten Coldplay (ste ma mohli zobrať so sebou) :)

    ReplyDelete
  7. Hezké fotky. :)
    Nebály jste se, že se ztratíte? :D Já bych se v Praze ztratila určitě. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Prahe som pred tým strávila týždeň a nejak sme sa nestratili. Mám fotogenickú pamäť, a keď už som na nejakom mieste raz bola, pamätám si cestu, takže teraz to nebolo ani také ťažké :D.

      Delete
  8. Pekné fotky,tá kvietková čelenska je supeer :))

    onewildheart.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. obě máte krásné vlasy :)

    ReplyDelete
  10. t-shirt with marylin♥ so lovely. ;)

    ReplyDelete

INSTAGRAM

Instagram

FACEBOOK



GOOGLE FRIEND CONENT