#30 DAYS OF CHRISTMAS '17- diy christmas sweater #2.


     A som tu zas. Po veľmi dlhom čase... Opäť, ani tento rok, mi to prispievanie a písanie článkov každý druhý deň, naozaj nevyšlo... Opäť zvíťazila škola... A povinnosti. Ale som tu, píšem vám z mojej cesty vlakom a najbližšie dni pridám aspoň ako-taký zvyšok článkov, ktoré som mala pre vás prichystané, ale nestihla som ich spracovať skôr. Dnes to bude ďalšie diy, tentoraz ďalší super vianočný sveter, ktorý určite upúta! Už som mala možnosť obliecť si ho a tie pohľady stáli za to. Tak čo, máte chuť si taký vytvoriť a byť tým najlepším vianočným darčekom pod stromčekom?

ENGLISH : And I am here again! After a very long time... Again this year, it hasn't worked like I wanted to as I wanted to write the Christmas articles every other day... The school won again... And all of my responsibilities. but I am here, I am writing to you during my train-way back home and I will add almost all the articles I wanted to add before, but I haven't had enough time to do that. Today it will be another diy tutorial, this time another amazing Christmas sweater, which is certainly a show stopper! I already had the opportunity to wear it and those looks just worth it. So what about you, are you going to make one also for you and so you will be the best Christmas present under the tree this year?


     Určite budete potrebovať nejaký sveter, či už starý, nejaký zo sekáča, ako ten môj, alebo hocijaký, aký máte alebo kúpite. Najlepšie by bolo, aby mal väčšie očká, ktorými sa vám stuha bude príjemne previelkať. Ďalej spomínanú stuhu... Ja som použila lacnú saténovú 4 cm širokú... Ale vhodná bude akákoľvek, akú zoženiete, hlavne, aby jej bolo dosť, nakoľko minie sa naozaj rýchlo! Dobrý bude háčik na háčkovanie, nožnice a ak použijete stuhu z umelého materiálu, ktorá sa páre, tak zapaľovač.

ENGLISH : You will certainly need some sweater, the old one, or one from the secondhand, as mine, or any other you have or buy. It will be amazing if it will have a bigger loop, through which it will be more pleasant to pull the ribbon. Next to the ribbon, I have already mentioned... I used some cheap satin ribbon 4 cm / 1.57 inches width... But any kind you will find will be good, mainly you just need a lot of it, because it will pass by so quickly! The crochet hook will be useful too, the scissors and if you will use the ribbon made from the artificial fibers which unweave a lot, use the lighter.


     Tak a môžme začať. Stačí ustrihnúť dlhý pás (aspoň 8-krát dĺžka rukávu), ktorý vystačí až do polovice hrudníka. Nájdete jej stred a začnete od konca rukávu. Ak chcete ísť presne, stačí si kriedou nakresliť čiary, ktoré vás povedú priamo a nestane sa vám, že pôjdete do šírky a nebudete musieť párať, ako ja...

ENGLISH : So now we can start. Just cut a long stripe (at least 8-times long as the length of the sleeve), which will get by to the middle part of the chest. Find the middle and start at the end of the sleeve. If you want to do straight, draw the line with the chalk, so you won't go falsely and you won't need to unweave as I did...


     Ak ste došli do stredu, odstrihnite zvyšok stuhy, ktorá vám ostala a zakončite ju. Ja som použila zapaľovač a natavila ho. Inak ho môžte zašiť, zalepiť lepidlom na textil, niektorí to robia aj taviacou pištoľou, ale to nevydrží veľa praní...

ENGLISH : If you get to the middle, cut the rest of the ribbon and finish the edges. I used the lighter and  I melted the ends. Otherwise, you can sew the,, glue them with the textile glue, or some people use just the silicon gun, but it is not good if you want to wash it in the washing machine...


     Keď dokončite obe strany a ostanete so stuhami v strede, spravíte mašličku a zvyšok nejak zakamuflujete z rubnej strany svetríku. Ja som robila uzlíky a zatavila som ich zapaľovačom, ale môžte ich zalepiť alebo šiť, alebo hocijak upevniť, hlavne poriadne, aby sa vám to v práčke nerozpadlo.

ENGLISH : When you will finish both sides and the ribbons will remain in the middle of the sweater, make the bow and cover up the rest from the bottom side of the sweater. I made the knots and I melted them with the lighters, but you can also glue it, or sew it, or make it another way, but certainly end it well so it won't fall apart in the washing machine.


     A to je všetko. Opäť nič zložité a pritom tak efektné. Môžte sa takto zabaliť niekomu ako prekvapenie pod stromček, alebo byť taký blázon ako ja a jednoducho to nosiť! To všetko je len na vás. A čo vy, máte radi tie šialene gýčové vianočné svetre? Nezabudnite mi to spomenúť v komentároch a tiež nezabudnite na VIANOČNÚ GIVEAWAY, ktorá stále prebieha! Ešte si pustite ďalšiu vianočnú pieseň, prajem vám krásny zvyšok dňa a "vidíme" sa zajtra!

ENGLISH : And it would be all. Again, it is nothing hard to make and it is so effective. You can pack yourself with this sweater and make yourself as a present for someone, or you can be a crazy person like me and just wear it like that! It is just up to you. And so what about you, do you like those crazy ugly Christmas sweaters? Don't forget to mention it in the comments section down belove and also don't forget to join the CHRISTMAS GIVEAWAY, which is still on! Also, turn on another Christmas song, I wish you a nice rest of the day and I will "see" you tomorrow!


PHOTOS BY : Kejmy Tatranská / @lady_kejmy

You Might Also Like

14 Comments

  1. Wow Kejmy, ty jsi vážně talent! Ten je nádherný <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jéééjky! kujém veľmi pekne! najviac! ♥.

      Delete
  2. Tyjo <3 Úžasný, skvělý nápad! Zrovna podobný jsem viděla na Shein :) Škoda, že to nezvládnu :D

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem! a áno, na internete sú také, nechala som sa inšpirovať a skúsila som si vytvoriť jeden pre seba a... vyšlo to! a človek tak nemusí objednávať zo zahraničia za veľké peniaze, ale vytvoriť si jeden aj sám ;).
      a neverím, že by si nezvládla, je to fakt-fakt jednoduché! :).

      Delete
  3. Veľmi ťa obdivujem. Máš šikovné ruky a vytvorila si naozaj krásny svetrík :)

    Wear the Confidence

    ReplyDelete
    Replies
    1. ó, ďakujem, ďakujem, ďakujem! ♥.
      som naozaj rada, že sa páči! :).

      Delete
  4. Wow, tak tohle je nádhera. Opravdu super. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem veľmi pekne, veľmi si to vážim! ^^.

      Delete
  5. Kejmy si šikovná! Ten svetrík mi neskutočne pripomína frozen!:3
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
    Replies
    1. ó, ďakujem veľmi pekne! a áno, tá farebná kombinácia je ako z frozen :D. a ja mám tú rozprávku naozaj rada! ♥.

      Delete
  6. To je super nápad!! :) a ta kombinace té bílé a světlounké modré se mi moc líbí :)

    http://shardofdreams.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. som naozaj rada, že sa páči a veľmi! ♥.

      Delete
  7. Wau, to by ma vôbec nenapadlo, vďaka za tip, vyzerá úžasne, si šikulka. :)

    Rebelliouslily

    ReplyDelete
    Replies
    1. naozaj nie je zač, som rada, že inšpiruje! :).
      a ďakujem veľmi veľmi pekne! ♥.

      Delete