#30 DAYS OF CHRISTMAS '17 - diy christmas decorations #4 - christmas balls #2.


     Dnes opäť zas neskôr, rýchlo a jednoducho... Celý deň som piekla koláče, ako ste mohli vidieť v stories na mojom instagrame. Tiež som dnes pridala fotku týchto diy vianočných ozdôbok, ktoré som vám písala pred dvoma rokmi. Ich výroba je rýchla a jednoduchá a to vám prinášam aj dnes. Ak máte staré ozdoby, ktoré sa vám prestali páčiť a chceli by ste ich nejak jemne ozvlášniť, jedným z dobrých nápadov je niečo na ne nalepiť. Ja som použila štras a vznikli tieto krásne minimalistické ozdôbky, ktoré sa nádherne vinámajú na našom bielom stromčeku! 

ENGLISH : I am here today a little bit later again... I was baking cookies and muffins the whole day, as you could see in stories on my instagram account. I also add the picture of these diy Christmas balls today, which you could see here two years ago. The creation is so simple and fast, so I am bringing you something similar today, too. If you have some old decorations, which you don't like anymore and you would like to make them special somehow, one of the good ideas is to glue something on them. I used the strass and so I create beautiful minimalistic Christmas decorations, which look amazing at out white Christmas tree!


     Čo na ich výrobu budete potrebovať? Nejaké kamienky, korálky, sklíčka... Čokoľvek, čo vám napadne, alebo môžte použiť štras tak, ako som ho použila ja. Samozrejme gule, ktoré by ste radi ozdobili a lepidlo, či hocijaký iný spôsob, ako na ne kamienky pripevníte. Ja na to vždy používam taviacu pištoľ.

ENGLISH : What would you need for creation? Some little stones, beads, little glass components... Anything you want, but you can also use strass the way I did. Of course, some Christmas balls, which you would like to decorate and some glue, or any other way to stick the beads on. I used my silicon gun.

     A hor sa na nalepovanie! Rozmiestnenie je samozrejme na vás a vašej fantázií. Ja som kamienkov nemala veľa, takže som si ich rozdelila a nalepila ich len na jednu stranu. Ale ak ich máte viac, môžte gule polepiť aj celé! Ak sa rozhodnete použiť taviacu pištoľ a budete kamienky lepiť na plastové gule ako ja, silikón naneste najpr na kamienok a ten prilepte, aby sa vám nestalo, že tým teplom vytvoríte dieru.

ENGLISH : And so you can start to glue things on! It is up to you how you will situate your beads. I didn't have much of those strass stones, so I decided to separate them somehow and I glued them just at one side of the ball. You if you have many more of them, you can glue what the whole top of the ball! If you decide to also use the silicon gun and you will glue the beads in the plastic balls, add the silicon glue at the stone first because the silicon is so hot and you melt the plastic material from which the ball is made.

     A opäť sme sa veľkou rýchlosťou dostali na koniec. Tento turoriál vám naozaj nezaberie veľa času, je opäť nesmierne jednoduchý a krásny! Takže neverím, že by ste to nezvládli, len sa netreba hneď dopredu vzdávať... Pri práci si pustite ďalšiu vianočnú pieseň, ešte sa rýchlo zapojte do VIANOČNEJ GIVEAWAY, ktorá dnes o polnoci končí a užite si posledný predvianočný večer!

ENGLISH : And again we got to the end very fast. This tutorial hasn't taken much to create, it is also so simple and beautiful! So I believe that you can all do it, there is no way you will not create something beautiful, just don't give up before you ever try... Turn another Christmas song during work, join the CHRISTMAS GIVEAWAY, which ends at midnight and enjoys the last pre-Christmas evening!


PHOTOS BY : Kejmy Tatranská / @lady_kejmy

You Might Also Like

4 Comments

  1. Replies
    1. ďakujem veľmi pekne, som naozaj veľmi rada, že sa páčia, nakoľko sa krásne vynímajú na našom vianočnom stromčeku! ♥ ^^.

      Delete
  2. Zase krásne DIY! Tieto aj s tými predtým musia na tom zelenom stromčeku vyzerať prekrásne!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem veľmi pekne, som nesmierne rada, že sa páčia!
      a áno, vynímajú sa úplne úžasne, spolu so všetkými ostatnými bielymi diy ozdôbkami! ♥.

      Delete