she's so thotful, yeah-yeah, thotful as she can be! swap s lúbezná blog.

     Na rušnú ulicu padá súmrak... Alebo sú to len tmavé mračná zbiehajúce sa nad hlavami ľudí v mestskom chaose? Však stále neprší. Bol to len planý poplach a ja vám tak môžem zaželať krásne sobotňajšie dopoludnie. Dnes sa vám však chcem pochváliť s úžasným balíčkom, po ktorý som bola na pošte. Je to SWAP s Júliou z blogu ĽÚBEZNÁ, ktorej blog čítam veľmi rada, a s ktorou som sa stretla na WELEDA meetingu, o ktorom ste mohli čítať TUTO. Ak neviete, čo to presne je, tak je to výmena zabalených prekvapení v podobe balíčkov určitej hodnoty. S Júliou sme sa dohodli na sume 20 eur, tento limit som o málinko presiahla, ale naozaj nie o veľa! Je umenie nakupovať v letných zľavách... Tiež sme sa dohodli na tom, že každá zabalíme to, čo chceme - od niečoho dobrého, cez kozmetiku, home-deco až po bižu, či niečo ručne robené. Jednoducho to, čo uznáme za vhodné, čím by sme mohli tú druhú potešiť.

ENGLISH : The twilight is falling on the busy street... Or there are just dark clouds are converging above heads of people in the city chaos? But it still does not rain. It was the false alarm and I can wish you beautiful Saturday's morning. Today I would like to show you off my amazing package, for which I went to the post office. It is the SWAP with Júlia from ĽÚBEZNÁ BLOG, I really like to read her blog and we met at the WELEDA bloggers meeting, which you could see HERE. If you do not know, what is the swap about, so it is the exchange of the little packed surprises in the form of package of the some price. Me and Júlia agreed on the price of 20 euros, I little exceeded this limit, but really not much! It is an art to shop in summer sales... We also agreed on that both of us pack what we want - from someting tasty, through cosmetics, home-deco, to the costume jewelry, or something handmade. Simply everything what we consider as appropriate, everything what makes each of us happy.

     Hneď, keď som prišla domov, vrhla som sa do rozbaľovania. Nesmierne som sa tešila, pretože milujem prekvapenia a dávno som naozaj dobré nezažila. Júlia má podobný štýl ako ja, jej recenzie sú na produkty, ktoré mám rada aj ja, a ktoré by som rada vyskúšala. Takže som sa nebála, že by ma vecičky od nej nepotešili. Vzrušená a nadšená z balíka som nevedela, čo mám robiť. Tak za mnou dobehol brat, ktorý bol tiež veľmi zvedavý, čo mi prišlo. Podal mi nožík, vzal fotoaparát a fotil.

ENGLISH : In the moment I got back home, I pounced to the unboxing. I was truly looking forward to the backage, because I love surprises and it is a really long time I have not experienced the good one. Júlia has similar style as I do, her product reviews, which I also like, and which I would like to try. So I was not scared, that I will not like the stuff from her. I did not know what to do because I was so excited and enthusiastic from the package, so my brother came to the kitchen when I was trying to unpack the box. He was also so curious what hides in the package. So he got me the knife, he took the camera and he take s few photos.

     Otvorila som škatuľu, na vrchu ktorej ma čakal rozkošný, ručne písaný list. Priznám sa, ja som ten svoj písala na počítači, pretože môj nečitateľný rukopis by bol na konci listu horší, ako recept od doktora. Bol krátky a veľmi milý, narozdiel od môjho dlhého románu na pár strán... Čítal ho môj brat postupne po poradí čísel, ja som medzitým otvárala balíčky nožom, keďže som si chcela uchovať tak krásny sovičkový papier!

ENGLISH : I opend the box, there was an adorable little letter waiting for me on the top of the opened box and it was hand written. I have to admit that I wrote mine on computer, because my unreadable handwritting would look worse as the recipe from doctor. It was short and so nice, unlike my long novel on few pages... My brother read me the letter graually in the order of the numbers, meanwhile I was opening the little packages with the knife, because I wanted to preserve that beauiful wrapping paper with adorable owls!

     V balíčkoch som mala naozaj nádherné veci! Naozaj som nečakala, že sa Júlia trafí do vecí, po ktorých vlastne túžim! Pod číslom jeden sa nachádzala nádherná paletka od MAKE UP REVOLUTION. Dlho rozmýšľam nad kúpou TEJTO, však táto je ešte lepšia, ešte krajšia a... Jednoducho, som z nej naozaj nadšená, ako aj z AVON bázy na očné tiene. Môj imaginárny wishlist pozostáva z kúpenia si nejakého dobrého krému, či bázy pod make-up, následne kúpenie fixácie make-upu a potom bázy pod očné tiene. Síce sa mi poradie prehodilo, ale už sa neviem dočkať, kedy to vyskúšam! Ako aj masku na vlasy MINERAL BEAUTY SYSTEM, SALOOS bio brutnákový olej, či krásne voňajúci CREIGHTONS! Ceruzky využijem pri kresbe návrhov, zápisník pri zapisovaní nápadov na články. Dokonca sa mi míňa miesto v mojom diári v sekcií "poznámky", takže určite sa zíde! Sviečka nádherne vonia, svietnik sa mi vznáša v izbe na motýlich krídlach a vzorky skúsim, aj keď DOVE už jednu mám a dokonca prichystanú pre vás v nejakej najbližšej GIVEAWAY. Inak, RAW tyčinku som zbaštila s mojim ockom hneď po dofotení...

ENGLISH : I have amazing stuff in the backages! I really have not expected that Júlia will send me the things I really wish for! Under the number one there was wonderful pallet from MAKE UP REVOLUTION. I had thought about buying THIS one for really long time, but this is even better, even prettier and... I am just truly happy about it, also about AVON eyeshadow base. My imaginary wishlist consists from buying some good vanishing cream or the make-up base, and then buying the make-up fixation and then the eyeshadow base. The rank of the products has rearranged, but I am really looking forward to try it! As the MINERAL BEAUTY SYSTEM hair mask, SALOOS bio borage oil, or amazingly scented CREIGHTONS shower brust! I will use the pencils when I will draw my sketches, the notebook when I will write down the ideas for articles. The empty space in the section of "notes" in my diary is slowly waning, so I am so thankful for this notebook! The candle scent so well, the candlestick floats throught my bedroom on the butterfly wings and I will certainly try the samples, although I already have the DOVE one, and actually I was going to give it to the nearest GIVEAWAY. Otherwise, I ate the RAW candy bars with my daddy right after the photoshooting...

     Týmto sa chcem naozaj veľmi pekne poďakovať Júlií, nesmierne ma potešil jej balíček! Bodkovanú škatuľu, ktorú som ja poslala jej, môžte vidieť u nej na BLOG-u. Ja som volila stratégiu : 'poslať čo najviac - väčšia šanca úspechu'. Aj preto ten môj vážil asi dva a pol kila... Verím, že sa vám takýto článok páčil, že slečnu ĽÚBENZNÚ potešil môj balíček, a že si to možno niekedy zopakujeme! Alebo s niekým iným. Blížia sa Vianoce... 

ENGLISH : I would like to truly thank to Júlia by this way, the package from her enormously pleased my heart! You can see the spotted box, which I have sent to her on her BLOG. I chose strategy : 'send more - the bigger change of success'. And because of it my box weighed about two and a half kilos... I belie, that you like this article, that I pleased lovely lady ĽÚBEZNÁ, and that we will repeat it sometime! Or with someone else. The Christmas is coming...


     Inak, určite čakáte na víťazku mojej poslednej GIVEAWAY. Viem, že s tým meškám, ale náročný týždeň plný posledných semstrálnych skúšok, výletov po Slovensku a oslava 80. narodenín mojej pra-tety, ktorá sa koná dnes, mi trošku skrížili plány. Takže víťazkou sa stáva slečna so šťastným číslom 13! Milá SABČA, gratulujem a určite ťa budem kontaktovať emailom! A nebojte sa, mám plnú poličku skvelých vecí, ktoré venujem do ďalších úžasných súťaží. Dnes už len PIESEŇ a prianie krásneho víkendu!

ENGLISH : Otherwise, you certainly waint for the winner of my last GIVEAWAY. I know, that I am a little late, but I had a difficult week full of last school exams, trip around Slovakia and the celebration of 80th birthday of my grand-aunt, which it today. So the winner is the lady with the lucky number 13! Dear SABČA, congratulations and I will certainly contact you by email! And do not be afraid, I have full shelf of beautiful things, which I am going to give to another amazing competitions. Today just the SONG and the wish of beautiful weekend!

       
PHOTOS BY : KEJMY & JAROSLAV TATRANSKÝ, junior.

You Might Also Like

27 Comments

  1. Vypadá ten swap vážně parádně (y) :) celkem závist :D

    ReplyDelete
  2. ešte raz ďakujem, Kejmy, z výhry sa veľmi teším! :) vecičky ti prišli krásne, ja by som sa im tiež potešila ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. naozaj nie je zač, ja som rada, že random vybral práve teba a že som ti takto mohla spríjemniť deň! :).

      Delete
  3. krásny balíček :) páči sa mi ako ešte každú vec osobitne zabalila, je to veľmi milé :)

    ReplyDelete
  4. Wow nádherné věci :) A krásně zabalené :)

    Ili Libertad

    ReplyDelete
  5. To zabalenie je neskutočne rozkošné, dala si s tým veľkú prácu a celkovo sa mi páčia veci, ktoré vybrala!

    ReplyDelete
  6. Vecičky sú krásné:)... určite ich všetky využiješ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. presne tak, využijem! a teším sa na to, veľmi! :).

      Delete
  7. Sovičkový papír je ♥, úplně by mi ho bylo líto roztrhnout :D ..ale věcičky, které se v něm ukrývaly, za to stojí, moc povedený swap :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  8. Tak tahle výměna se vážně povedla, krásný balíček :)

    ReplyDelete
  9. :) Som rada, že ťa balíček fakt potešil :) Je to veľmi milé takéto swapy a mne sa to moc moc páči :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. Po tej paletke taktiež pokukujem. Skvelý balíček. :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Super balíček :) Paletka vyzerá krásne :3
    GlitterCircus

    ReplyDelete
    Replies
    1. nielen že je krásna, ale má úžasné farby, ktoré krásne vyniknú na očiach! už som mala tú príležitosť vyskúšať tu a určite sa pustím aj do jej recenzie, či o nej určite u mňa budete ešte počuť :).

      Delete
  12. Takové práce s balením dárečků! Vypadají úžasně. :)
    Zvu na giveaway!

    http://corculum.blogspot.cz/2015/09/giveaway-s-bavimevaritcz.html

    ReplyDelete
  13. Krásne veci :-) Fakt wow :-) A tú bázu od Avonu mám a je fakt super ;-)

    Rada by som Ťa oizvala ku mne na blog, kde prebieha Moja prvá giveaway

    ReplyDelete
  14. Prosím ťa Kejmy, odkiaľ sú tie fúzikové gumy na gumovanie a srdiečko so spinkami, ktoré si ty poslala v swape? Ďakujem

    ReplyDelete
    Replies
    1. milá Veronika, tie som kúpila v KiK, však boli v akcií vo výpredaji, takže neviem, či ich ešte budú mať... :).

      Delete
  15. Úžasnééé! a fascinuje ma aj ten nápad vzájomnej výmeny, prekvapenia, napätia a potešenia! Je to super .-)

    ReplyDelete
  16. Naozaj nádherný swap, keby som aj ja nejaký taký dostala :/

    Práve u mňa prebieha krásna giweavey, neváhaj a zapoj sa! Súťaží sa o skvelé ceny :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/2015/09/fall-giweavey.html

    ReplyDelete
  17. Moc hezký swap. Já mám za sebou jeden, kdy téma bylo smysly ( čich, sluch, hmat, zrak a chuť) a cena do 200.-Kč. Bylo to super :-)
    Zvu Tě na GA.

    ReplyDelete