i won't sleep alone, woah every single moment will be fading into you...

Tuesday, August 25, 2015

     Sezónne zľavy, letné akcie, výpredaj tovaru... Na každom rohu na mňa číha akciový štítok so zľavou a ja tomu jednoducho nedokážem odolať. No nedokážem! Myslím, že by mi niekto mal vziať peňaženku, zablokovať kreditné karty a nepustiť ma z domu ani len do Kauflandu na rožky! Lebo kým sa človek dostane k pečivu, prejde sekciou s drogérie a hneď má v košíku aspoň tri zlacnené produkty. A presne to je môj prípad. Asi to musím priznať - som shoppaholic. Keď si človek priznal najhoršie, viac k článku. Ako ste už mohli vidieť v TOMTO OUTFIT článku, dostala som úžasné žlté CONVERSE tenisky od eshopu TAKEMORE.NET, aj ČIERNE WAYFARER OKULIARE od LETNÝ HIT. Spolu s okuliarmi som dostala aj krásnu LISTOVÚ BÉŽOVÚ KABELKU. Tiež ste to mohli vidieť na mojom INSTAGRAM-e, kde som pridala fotografiu aj ostatných topánok. Pár kozmetických produktov ste už mohli vidieť aj v TOMTO BEAUTY článku. V 50% akcií v 101 DROGÉRIE som kúpila DERMACOL ROZJASŇOVAČ a BRONZÉR, po ktorých som už istú dobu naozaj túžila. Pár kúskov som dostala ešte k mením, ako kakaovú pomazánku od AJKY, či knihu ODĚVNÍ STŘIHY od môjho ocka. A ešte, čo stojí za zmienku, sú kozmetické štetce, ktoré mám z EBAY-a za pár libier. Nájdete ich TUTO a TUTO, a ak budete veľmi chcieť, spravím na ne aj recenziu, pretože sú naozaj úžasné, obzvlášť ten na make-up!

     Jedna pekná PIESEŇ, nezabudnite na GIVEAWAY, a čo vy, ako zvládate vy letné výpredaje?


ENGLISH : Seasonal discounts, summer sales, products makrdowns... Discount labels with sales lurk at me on every corner and I just can not resist then. I just can't! I think that someone should take my wallet, block up my credit cards and do not let me leave my house, neither to Kaufland to buy some rolles! Becuase till I get to the baker's ware section, I have to make through drugstore section and somehow you have at least three products in sales in your basket. And this is right my instance. I just have to admit - I am a shoppaholic. Even when you admit the worst, let's get back to the article. As you could see in THIS OUTFIT article, I got these amazing yellow CONVERSE SNEAKERS sneakers from TAKEMORE.NET eshop, also BLACK WAYFARER SUNGLASSES from LETNÝ HIT. Together with sunglasses I also got this beautiful BEIGE HANDBAG. You could also see it on my INSTAGRAM, where I also showed you off all those shoes. You also could see a few of those cosmetic products in THIS BEAUTY article. I bought DERMACOL HIGHLITER and BRONZER in 101 DRUGSTORE in 50% sales, which I really wanted to buy for a longer time. Also there are a few pieces I got for my nameday, as the cocoa butter from AJKA, or CLOTHING PATTERNS book from my daddy. And also something, what worth some mention, are cosmetic brushes, which I ordered from EBAY for few pounds. You can find them HERE and HERE, and if you would ask for a review, I can make one, because they are really good, especially the one for make-up!

     One pretty SONG, do not forget the GIVEAWAY and what about you, how do you handle the summer sales?

BOOK - MARTINUS / EARRINGS, RINGS - BAŤA / NAIL POLISH - SALLY HANSEN / SHOES - ZARA / BRACELET - GIFR FROM ANNAMÁRIA /
MICELLAR WATER - BIODERMA / SUNTAN CREAM - EQUILIBRIA / HANDBAG - LETNÝ HIT

COSMETIC BRUSHES - EBAY / MAKE-UP BRUSH - EBAY / BLOUSE - SECONDHAND / SHOES, DRESS - F&F / SUNGLASSES - LETNÝ HIT

SNEAKERS - CONVERSE by TAKEMORE / MAGAZINE - ITALIAN VOGUE / BRA - F&F / COCONUT OIL - BIO PLANÉTE

SOAP - GIFT FROM CROATIA / LIPSTICK - KATE MOSS by RIMMEL / PANTS - F&F / T-SHIRT - NEW YORKER / RAZOR BLADES - VENUS by GILETTE /
COCOA BUTTER - TESCO / BODYMILK - BIOBAZA / EYESHADOW - MISS SPORTY / HIGHLITER, BRONZER - DERMACOL

       
PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

24 comments.

  1. krásne vecičky...tú knižku o odevných strihoch musím očekovať :-)

    ReplyDelete
  2. to poznám to nakupovanie :)) idem len popozerať čo je nové a tam výpredaj, tam akcia 1+1 a už odchádzam s prázdnou peňaženkou a taškami :D

    ReplyDelete
  3. Wooow parádní nákupy :) Koukám, že si fanda bílé a světlých barev :)

    Ili Libertad

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno, to je pravda, mám veľmi rada bielu farbu! a všetky pastelové :P.

      Delete
  4. Kokosový olej na vlasy je super!:) a moc hezké sandálky, boty z FF:)
    Verranda

    ReplyDelete
  5. Nádherné věci jako vždy *-* capuccinolover.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Já ani nevím, co na ty věci říct, protože se mi líbí úplně všechno :D

    Simply Janet

    ReplyDelete
  7. I really like your blog:) Kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. tie topánočky od F&F a listová kabelka sú tak krásne, že mi pri nich zaplesalo sŕdcko! ja som v tohtoročných letných zľavách akosi ulovila "iba" sandálky a tenisky :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. úžasná podprsenka!! x)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. Nákupnou maniačkou je občas každá z nás, to je normálne, u mňa sa to prejavuje hlavne v kozmetickej oblasti, s oblečením som už trochu rozumnejšia, snažím sa investovať hlavne do stálych kúskov, tie sezónne vyjdú aj tak rýchlo z módy. No som napríklad závislá na šatách, tých mám doma asi 20 ak počítam letné aj jesenné, rada ich nosím, cítim sa v nich žensky a konečne mám aj svoje malé čierny šaty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. niekedy som aj ja mala šiat plnú poličku :D. však nejak, nie že by ma omrzeli, ale nenosila som ich, neviem prečo. teraz sú v kôpke na predaj, ktorý sa chystám pridať najbližšie na môj FACEBOOK :).

      Delete
  11. Jeej, krásne sú tie pastelové farby a super si to vyskladala Kejmy! :)

    ReplyDelete
  12. všechno je velmi hezké
    terievans98.blogspot.cz

    ReplyDelete
  13. Presne! Ja sa preto v poslednej dobe naozaj vyhýbam obchodom lebo by som tam minula aj gate :D

    NITA

    ReplyDelete
  14. Wow, to jsou topy, brala bych rázem všechny :)! Hlavně ty odstíny do béžová nebo světle hněda, to je prostě moje :)!!! A ty botičky k tomu, wow, wow, to chcem :D :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    ReplyDelete
  15. Och, samé krásne vecičky! Nalákala si ma na tie minimalistické náušnice (také ja môžem) a na tie krásne lícenky od Dermacolu :) Tiež veľakrát nemôžem odolať, keď je niečo v zľave, hlavne z F&F si stále niečo odnesiem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. presne! F&F zľavy, tiež H&M zľavy na doplnky a výpredaje v drogerke! :D.

      Delete
  16. Haha, celá já! :D Ale řeknu ti, že to za to stálo. Máš úžasné kousky! :)

    ReplyDelete
  17. Úplně se v tom vidím :D Každopádně jsi ale nakoupila samé hezké a užitečné věci :))

    ReplyDelete
  18. Úplne to cedí na mňa :) Perfektné veci si si nakúpila a určite by som po veľa kúskoch siahla aj ja :) Jeee

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    ReplyDelete
  19. Nemôžem sa prestať pozerať na tie fotky. Kompozične sú veľmi skvelo urobené podľa mňa. Také lahodiace oku :) :D
    Fotky vedia s blogom urobiť veľmi veľa - buď odradia, alebo prilákajú. Tvoj blog je tá druhá možnosť. Takže super! :)

    simona-zacko.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. poznám ten pocit, myslím že som na tom rovnako :) inak krásne vecičky :)

    ReplyDelete
  21. Samé prekrásne veci!!:)♥ Ja by som brala všetko :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    ReplyDelete

INSTAGRAM

Instagram

FACEBOOK



GOOGLE FRIEND CONENT