tell me have you moved on, am i just a sad song playing every night and day?


     Víkendová pohoda ma núti upratovať a pomaly baliť celý môj svet do neveľkých krabíc. Jedna vec za druhou, delene do boxov, ktoré so mnou pocestujú späť domov a tie, ktoré zapadnú prachom na leto v nejakom sklade. Je to všetko, čo mám, celý môj život, všetko, čo moje mladé neskúsené 'ja' vlastní. Je to pár krámov, pár drobností, blbostí, nepotrebných kúskov, ktoré sú však srdcu blízke. Ktoré robia každý môj deň krajším a znesiteľnejším. Každý večer, keď človek zaspáva, nastaví si budík v tvare srdca, ktorý dostal od mamky, aby ho miesto nej ráno zobudil. Každé ráno, keď otvorí oči a uzrie usmievavé tváre priateľov v zaprášenom rámčeku... A tak sa to opakuje, každý deň, ako nostalgická pieseň celý deň-celú noc. Nebojte, nemám zlú náladu, len je to pocit opätovného konca a následne začiatku niečoho nového. Sezóna teplých letných dní, kedy budem tancovať v tráve bosá a plánovať ďalší začiatok...

     Dnes tu mám pre vás pár nových kúskov, ktoré sa objavili ako v mojom šatníku, tak aj všade inde. Najväčšiu radosť mám z košieľky, ktorú ste mohli vidieť aj na mojom INSTAGRAME a môžte  ju vidieť na druhej fotografií. Je to prvý kúsok, ktorý som si ušila úplne sama podľa strihu z BURDY a plánujem ho nosiť! Tiež zo SPRCHOVÉHO GÉLU, ktorý má nádhernú kokosovú vôňu! Pre tých, ktorých zaujíma vegánska výroba, je ako stvorený, pretože je vyrobený šetrne len z prírodných suroví. Ak by ste túžili jeden si kúpiť, stačí zájsť do DM drogérie.

     Inak, PIESEŇ, ktorá mi hraje posledné tri dni stále dookola!


ENGLISH : Weekend ease forces me to clean up and slowly pack my whole world to the boxes. One thing after another, I subdivide them into the boxex which will travel with me back home and those which will bog down with dust in some warehouse. Those things are everything I have, my whole life, everything my young 'me' owns. There are just a few trifles, stupid things, unnecessary pieces, which are really close to my heart. Which makes every of my days prettier and more bearable. Every evening, when you go to sleep, you will turn on the heart-shaped alarmclock, which you got from your mom for being awakened by it at the morning. Every morning, when you open your eyes and you see those smiley faces of your friends in dusty photo-frames... And it repeats everyday, as the nostalgic song playing evey day and every night. Do not be afraid, I am not in a bad mood, it is just the feeling of repeated end and subsequently of the beginning of something new. The seson of warm summer days when I will dance barefoot on the grass and I will plan another beninning...

     Today I have here for you a few new things, which poped up not just in my closet, but also everywhere else. I have a greatest pleasure from the shirt from the second photograph and which you could see in my INSTAGRAM. It is the first piece, which I have sewed just by myself by the pattern from BURDA and which I am planning to wear! Also from the SHOWERGEL, which has a beautiful coconut aroma! For those, who are interested in vegan production, this showergel is made right for you, because it is made sparingly just from natural resources. If you want to buy it, you can find it is DM drugstores.

     Otherwise, the SONG which is played repeatedly in my ears for last three days! 


DIY COMPONENTS - HABERDASHERY, RODINKA / BRACELETS - RODINKA, SECONDHAND / WHITE SHIRT - COS / PINK SHIRT - JAKE'S / 
NECKLACE - GIFT FROM NATALY / ANTIPERSPIRANT - REXONA / LOLIPOP - GIFT FROM DOMINIKA, MARCELKA & JANIE

SHIRT - KEJMY TATRANSKÁ DESIGN (DIY) / SWEATER - SECONDHAND / HAT - F&F, GIFT FROM DOMINIKA, MARCELKA & JANIE / WATCH - RODINKA /
SHOWERGEL - ORIGINAL SOURCE / HEADBAND - SOME VIETNAMESE STORE / DIY COMPONENTS - JABLONECKÁ BIŽUTÉRIA

       
PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

9 Comments

  1. Ten první odstavec..tak hezky napsaný..ach <3

    Mišo
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  2. Ty jsi vzdycky koupis tak hoooodne krasny veci :))))))

    ReplyDelete
  3. Chválim ušitú košieľku (si šikovná) a klobúk závidím, pretože som ich vyskúšala už niekoľko a žiaden mi dobre nesedel. Nerozumiem, ešte som s tým problém nemala. :( Niečo sa asi s hlavou stalo :D A tiež sa chystám ušiť si niečo z Burdy len som sa k tomu ešte neodpracovala. :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. musím sa priznať, košieľka ešte nemá gombíky, ale aj tie budú :D.
      a neverím, že klobúk nesedí! možno si nehľadala na správnych miestach. tento je z F&F a viem, že ich tam majú peknú kôpku. prídeš, vyskúšaš a uvidíš, že sedieť budú ;).
      a ja sa chystám šiť celé leto. ak chcem spraviť dobrú bakalárku, musím sa naučiť poriadne šiť a toto leto je na to ako stvorené ^_^.

      Delete
  4. si naozaj šikovná, ušitá košeľa vyzerá perfektne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Krásna košieľka, obdivujem, že si ju tak super ušila! Moje šijacie skilly sú na slabšej úrovni, no je to super pocit, keď si niečo vyrobím sama :) Aj ostatné vecičky sú krásne, najmä klobúčik a ten kokosový sprchový gél, milujem kokosovú vôňu!

    ReplyDelete
  6. Na tieto tvoje fotky sa vždy tak dobre pozerá. Dokážeš spraviť krásnu kombináciu aj s takou vecou ako je deodorant. Si neskutočná :)

    Blonďavá Potvora

    ReplyDelete
  7. Krása! ♥

    www.officiallyoriginal.blogspot.cz

    ReplyDelete