#30 DAYS OF CHRISTMAS '14 - i'm just gonna keep on waiting underneath the mistletoe.


     Krásneho Mikuláša vám dnes všetkým prajem... Teda, krásneho ako tak. Včera ma dievčatá donútili ísť na mikulášsku retro párty. Je pravda, že som sa po tomto náročnom týždni naozaj odreagovala a najlepšie bolo, že hrali staré slovenské klasiky. Ale teraz je obed, mám prázdnu chladničku a potrebujem ísť tkať do školy... Áno, chodím do školy aj cez víkend! Je to bieda, vonku nesneží a na okne sa nečakal žiaden balíček plný sladkostí... S balíkom, ktorý mi poslali rodičia ešte v utorok, som dostala 2 čokolády, fľašu mladého vína a 4 krabičky, už TUTO spomínaného, čaju - zelený s citrónom a makrónkami, hruškový s čokoládou, zelený s jahodou a cupcake, čučoriedkový s muffinami. Všetky sú vynikajúce! Ale nie je to ono... Tak dnes len trochu sentimentu, vidíme sa opäť zajtra!


ENGLISH : I wish a beautiful St. Nicolas Day to all of you... Well, beautiful for you, not for me. My girls took me to some retro party yesterday. It is true that I really let off steam after really hard week and the best was that they played the old slovak songs. Now it is a lunch time, I have an empty fridge and I need to go to school to finish my weaving... Yes, I go to school also during the weekend! It is so sad, I need to snow outiside and any package filled with sweets was not expecting for me at the window... I got the package from my parents on Tuesday, I found in it 2 bars of chocolate, a bottle of young vine and 4 boxes of already mentoned tea - HERE - the green one with the lemon and macrons, the pear with the chocolate, the green one with the strawberry and cupcake, the blueberry with muffins. I love them all! But it is not what I really want... So today just a little of sentiment, see you again tomorrow!


SCARF - PERSUNMALL / SWEATER - VINTAGE / SKIRT - ATMOSPHERE / BRACELETS - DIY, H&M / BOOTS - BOTASVET

 
ON THE PHOTOS : KEJMY.
PHOTOS BY : JAROSLAV TATRANSKÝ, st.

You Might Also Like

8 Comments

  1. Opet ti to moc moc slusi :)))))

    ReplyDelete
  2. Krásna si! <3

    ReplyDelete
  3. Já jsem paf z toho tvého úsměvu :) A taky mi lezou oči z důlků, že ti není venku zima! :D Nebo to děláš jen kvůli nám, věrným čtenářům? Nemusíš, radši se nabal, já ležela teďka celý víkend s průduškama.

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Jsi nádherná a máš krásný úsměv :)

    ReplyDelete
  5. wow uz si vytiahla triky s dvoma silonkami? :D

    Majuska =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ešte nie, pretože som lenivá na to nosiť šaty :/ :D. ale chystám sa, keď budem doma :P.

      Delete