it's my birthday today! that makes you wanna dance...


     Ako som spomínala v poslednom príspevku, v sobotu som bola doma kvôli oslavám. Boli to oslavy mojich narodenín... Nakoniec sa niesli v téme "ZNOVU 17", keďže som mojej sesterke odpovedala na sarkastickú otázku "koľko že ti už je?" - "17"... Bodaj by bolo. Tiež, ako som sa zamýšľala v článku z pred pár dní, dnes som prekročila hranicu. Hranicu, z ktorej niet návratu. Brána nových vecí. Vecí, ktorých sa bojím, no nemyslite si, že sa toho bojím doslova. Jednoducho je to len pocit, keď si ľahnete večer do postele a začnete rozmýšľať... Ajka mi zagratulovala ešte na prelome dňa a noci a to slovami : 

"Všetko najkrajšie k Tvojím dnešným narodeninám! Faktografické okienko : Narodila si sa v rovnaký deň ako Giuseppe Tartini (ani ja som nevedela, kto to je, ale má super Devil's Thrill Sonata), Kofi Annan (bývalý tajomník OSN), či Ivetka Bartošová! Tento svet však 8.4. opustili ľudia ako Tatcherová či Picasso. Tu sa dostávame k podstate faktografického okienka. Jeden umelec musel zomrieť, aby sa narodil ďalší! Rovnováha nastolená. Poďakuj sa Picassovi. To be continued... (nezisťuj si, aký je svetový deň)."

     Jedno z najlepších prianí ako aj to, že mám byť naďalej produktívna, či TOHTO krásneho videjka. S úprimnosťou a šťastím v mojom hlase ďakujem! Tiež som dostala nakázané kúpiť si obrovský koláč... Dnes mám školu až do večera, nestíhala som. Ale kúpila som si Calippo, verím, že sa to počíta! Inak... Vypočujte si krásny album od ARIANY GRANDE, do ktorého som sa cez víkend započúvala. Nie som jej fanúšik, ale zamilovala som si ju v seriály Victorious a album je fakt úžasný! Áno, mám rada aj takúto hudbu. Ak to číta niekto, kto sa tvári "cool" a myslí si, že som trápna, tak čo - počúvam to, čo sa mi páči a nemusím sa tváriť, že som niekto iný len preto, aby som zapadala to koeficientu úspešnosti dnešných teen "swag" a "hipster" ľudí...
     Takže pekne ďakujem za všetky priania! Veľmi si to vážim a najkrajším darčekom ste pre mňa vy! ĎAKUJEM VEĽMI PEKNE!



ENGLISH : As I mentioned in my last article, I was at home due to celebration on Saturday. It was the celebration of my birthday... In the end it was carried the theme of "17 AGAIN", because my cousin sarcastically asked me "how old are you already?" - I answered "17"... I wish I was. Also as I was thinking about things in the article from a few days ago, today I exceeded the limit. The limit from which you can not return. A gate of a new things. Things which I am afraid, but do not think that I am literally afraid. It is just a feeling when you lie into the bed and you start to think... Ajka congratulated my during the midnight with the words : 

"Happy birthday to you! A little factual window : You born in the same day as Giuseppe Tartini (I also had not known who is he, but he has great Devil's Thrill Sonata), Kofi Annan (former OSN secretary), and Iveta Bartošová (Czech singer)! However, on April 8th people like Tatcher or Picasso peacefully left this world. Here is the root of little factual window. One artist has to died to another one could be born! Balance is raised. Thanks to Picasso. To be continued... (and do not try to find out which world day is today)."

     One from the best wishes also as the one that I still should be so productive, or THIS beautiful video. With the honesty and happiness in my voice - I thank to all! I also got command to buy myself a big piece of cake... Today I had a school till the evening, so I did not have a time to fulfill it. But I bought myself a Calippo, I believe that it counts! Otherwise... Listen to beautiful music album of ARIANA GRANDE, which I was listening the whole weekend. I am not her fan, but I fall in love with her in Victorious series and her album is truly amazing! Yes, I like this kind of music. If someone who thinks his is "cool" reads this and he thinks that I am embarrassing, what ever - I listen what I want and what I like and I do not have to pretend that I am someone else just because for that I would fit into the average of today's "amazing" teen "swag" and "hipster" pleople...
     So I am really thankful for every of your wishes! I really appreciate it and the most beautiful present for me is all of you! THANK YOU SO MUCH!

PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

17 Comments

  1. vsetko najlepsieee :) a a ak sa mozem spytat kde pozeras ten serial Victorious? alebo si ho stahujes? xx :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak si dáš šípku na slovo "Victorious", je tam odkaz, kde to pozerám :), ja si seriály ani filmy nesťahujem, mne sa to lepšie pozerá online :).
      ale link je na celé 4 série, až na to, že ja to pozerám po anglicky bez tituliek - mne to nerobí problém, seriál ako tento nemá ťažkú angličtinu :).
      a ďakujem veľmi veľmi pekne!!!! ♥.

      Delete
  2. všetko najlepšiee! :) kolačik musel byť super :)

    ReplyDelete
  3. Všetko najkrajšie a najlepšie prajem ! :) Nech si šťastná, nech sa ti darí, či už v osobnom živote alebo tu na blogu :) Nech nám aj naďalej prispievaš užasnými postmi a ešte krajšími fotkami :) krásny deň :))))

    ReplyDelete
  4. being quoted for the first time made my day! :D
    všetko najnajnajnaj! disco parky party bude :-* A.

    ReplyDelete
  5. Další baran.. O.o aj ja soom:3 všetko len to najlepšie :3 bude aj prispevok že čo si dostala?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. určite, ale ešte som toho veľa nedostala... oslavy síce boli, ale len rodinné :). ale určite bude, už sa na ňom pracuje! a ĎAKUJEM!!!! ♥.

      Delete
  6. Všeeeeetko najkrajšie!! ♥ Tá srdiečková posýpka vyzerá ako rozkošne a chutne! ♥

    Stray Alley

    ReplyDelete
  7. Pekné fotografie, prajem všetko najlepšie, veľa šťastia, zdravia, lásky, úspechov v škole a nech sa ti spní všetko, po čom túžiš :)

    ReplyDelete
  8. No toto! Aj ja mám dnes narodeniny :D Tak ti prajem všetko najlepšie k tým tvojim narodeninám :) Ja som dnes svoje oslávila na číne a zmrzline, zvažujem dodatočne aj tortu :D

    ReplyDelete
  9. Všetko najlepšie k narodeninám! ♥ júú a mala si super tortu...s tým nezapadaním do kolónky hipstera a swag úplne súhlasím :)

    ReplyDelete
  10. užívaj! všetko najlepšie, najkrajšie ;)

    ReplyDelete
  11. Jenom to nejlepší ti přeju! ♥

    ReplyDelete
  12. Vsetko najlepsie Kejmiatko :)

    ReplyDelete
  13. Kejmy dodatočne všetko najlepšie prajem:)
    DanyLoveLife

    ReplyDelete
  14. Ahoj,
    Nominovala som ťa do Very Inspiring Blogger Awards. Viac na mojom blog.

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2014/04/inspiring-blogger-awards.html

    A všetko najlepšie :)

    ReplyDelete