let the past be the past, move on and make it last.

by - October 13, 2013


     Človek by povedal, že takéto počasie ľudí dostáva do depresie... Ale nie, ja mám také naozaj rada! Je síce dosť zima, no ten krásny výhľad z môjho okna na jesenné lístie na stromoch je nádherný! Už som stihla obehať skoro všetky nákupné centrá, ktoré sa tu nachádzajú, a to ich tu nie je naozaj málo... Možno bude nejaké to diy, pretože tá reťaz sa mi s tým neónovým prúžkom nepáči. Inak, videli ste už nový BLOG mojej naozaj veľmi dobrej kamarátky VLADKY? Je naozaj skvelý!

ENGLISH : Someone would say that the weather like this gets people into the depresion... But no, I really like such weather! Althought it is quiet cold, but that beautiful view from my window is so beautiful! I have already went shopping and I was almost in every shopping centers here... Maybe I will make some diy, because I really do not like that cain with that neon strip. Otherwise, have you already seen the new BLOG of my really good friend VLADKA? It is so amazing!

SKIRT - H&M / CHAIN - H&M / EARRINGS, BRACELET - I AM / HATS - H&M / LAPTOP CASE - TALLY WEIJL

 
PHOTOS BY : KEJMY.

You May Also Like

36 COMMENTS

  1. jeseň je podľa mňa krásne obdobie :3 .... len keď prší a fúka zároveň a ja niekam idem pešo tak vtedy sa mi páči už menej, ale depresiu z takéhoto počasia som nemala nikdy
    ... presne tú sukňu som si chcela kúpiť aj ja, len mali už len veľké čísla :/ ... a klobúčiky sú úplne super ! :3
    Stella from ametyst-queen.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Já mám podzim docela ráda, hrozně se mi líbí ty barvy <3 Jinak super věci za skvělý ceny! :) Tos měla vážně štěstí!^^

    Clara R.
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ten obal na laptop je skvelej

    ReplyDelete
  4. Ty klobouky jsou úžasné!

    ReplyDelete
  5. Ja sa na najbližšie nákupy dostanem asi až po 20. októbri a dúfam, že vychytám ešte nejaké akcie :) Musím !! :D Pekné vecičky a na nové DIY sa strašne teším, pretože ty z týchto vecí naozaj vykúzliš niečo nádherné a originálne - držím palce ! :) A idem sa pozrieť tak isto aj na jej blog :3

    ReplyDelete
  6. boze toto je krasne,co jej pod tym :O ta plachta ci co to je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to oblička na paplón, Nat :-*.

      Delete
    2. No súhlasím, krásna je :)

      Delete
  7. Autumn without this rainy weather isn't autumn, right? It's the same with me - I don't mind such weather because I think that our mood should be independent from the weather..we should be happy and smiley even though it's cloudy and rainy :))

    Anyway, that laptop case is hilarious! Love ti! :)

    Have a lovely day

    Michelle
    xxx

    ReplyDelete
  8. Bozeee klobuciky megazavidim! :)

    ReplyDelete
  9. Wau tá sukňa vyzerá super! <3

    ReplyDelete
  10. Achjoooo já ti tak závidím ty kloboučky, přeju si je už dlouho a i ty ostatní věci jsou úžasné a ty ceny! :D

    ReplyDelete
  11. Ten obal na laptop je bezva, zrovna tento týden jsem se na něj v Tally Weijl koukala. A klouboučky krásné :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Je fakt, že keď je vonku také to pravé jesenné počasie, nechce sa mi ani len nos vystrčiť z pod periny. Ale keď naozaj musím a potom vonku vidím tú farebnú nádheru, hneď mám viac energie a lepšiu náladu. Btw, skvelý nákup, ten náhrdelník je super ale som zvedavá ako ho pretvoríš. :)

    http://blondava-potvora.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. wau krásne veci, tie klobúky!

    ReplyDelete
  14. Toto počasí taky miluju ! a boží klobouky :)

    ReplyDelete
  15. Krásné věci a za super ceny :)

    ReplyDelete
  16. Presne taký klobúčik ako je napravo zháňam, škoda, že v Prešove nie je H&M :( Inak krásne veci :) A ja mám tiež jesenné počasie rada, hoci je občas nevyspytateľné :)

    ReplyDelete
  17. wohooo,tak to sú megazľavy a megaúlovky :-O A megazávisť <3

    ReplyDelete
  18. aká super retro sukňa!!

    a mne sa práveže tá neonka tam páči:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ono to nie je zlé, len ja nie som fanúšik neónových farieb :D :).

      Delete
  19. suknicka je totalne super! :)

    ReplyDelete
  20. ten obal na notebook *__*
    kolko to stálo v prepočte na eurá?:DD

    ReplyDelete
  21. vidím, že H&M má super zľavy, musím sa ísť pozrieť! takému klobúčiku by som neodolala :-)
    that-nat.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. chvalim hlavne klobuky:) viem si ich na tebe predstavit :)

    ReplyDelete
  23. strasne cute veci :)

    Pavla
    siburn.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Super hlobuky :))))))
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk

    ReplyDelete
  25. super úlovky! Já mám taky tohle počasí moc ráda. ;)

    ReplyDelete
  26. já chci taky takový klobouk za 70,- !!! :O :(

    ReplyDelete
  27. tá laptop case je kawaiiiiii =^.^=

    ReplyDelete