DIY

diy earrings #2.

     Ja idem domov! Za pár hodín mi ide autobus... Myslela som, že vám napíšem až z Florenc, keďže mám na prestup jednu ešte hodinu a pól, no ani teraz nemám čo robiť. Ani neviete, ako sa teším domov! Držte mi prsty, cestujem prvý krát sama takú veľkú diaľku... Inak, dnes len taký malé diy. Viete, že nie som fanúšikom neónových farieb... A viete, že neodolám žiadnej super zľave. Takto to dopadne a potom tie veci človek nenosí... Ešte že tu máme dobrý nápad, kreatívnu náladu a vo-a-lá, skvost je na svete!

English : I am going home tonight! My bus is leaving in a few hours... I thought that I would write from Florence, because I have a the hour and a half for transfer, but I have nothing to do. You really do not know how I looking foraward to go home! Keep your fingers crossed for me becuase it the first time I am travelling home alone... Otherwise, I have here for you a little diy today. You know that I do not like neon colors... And you also know that I do not resist any sale. It alway ends equally and poeple do not wear those things... Even that we have here a good idea, a creative mood and voilá, just amazing gem!

 Kejmy.
 Photos by : Kejmy.

You Might Also Like

15 Comments

  1. Cool diy very impressive.
    http://tifi11.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. skvělý nápad! jsou nádherné:)

    ReplyDelete
  3. že mi toto nenapadlo.. na tie náušky som tiež pozerala (alebo podobné? Lindex každopádne) a tá neónka ma odradila.. parádne si to vymyslela :)

    ReplyDelete
  4. Teda děkuji za nápad! Chybí mi ten správný šperk v červené barvě a naopak mám spoustu barev nevhodných. Jednoduše přelakovat by mě nikdy nenapadlo :)

    ReplyDelete
  5. skvělý nápad!:)
    perko101.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. aká dobrá idea...mne sa páčili aj tie žlté, ale modré majú väčšie grády;)

    ReplyDelete
  7. Velmi sa mi paci prevedenie v modrej (((:

    ReplyDelete
  8. Laky sú skvelým nástrojom na úpravu šperkov a blbôstok. Ja som si tiež jedny prelakovala na čierno a na jednom náhrdelníku som podobne zamenila farebné bodky na čierne (lebo fialovo žltý náhrdelník by som nemala s čím nosiť...fialovo čierny naopak, to je už úplne o inom :D)

    ReplyDelete