it's such a funny thing how nothing's funny when it's you.

Saturday, September 21, 2013


     Niekto by si mohol povedať, že tričko ako tričko... Hm, ak sa pohybujeme vo svete módy, nie je každý kúsok ako iný. A to sa týka aj tričiek! Ja osobne milujem tie s veľkými a šialenými nápismi, či s krásnou potlačou ako je napríklad triko s Marilyn, čo bolo asi moje najdrahšie tričko, ktoré som si kedy kúpila... Dnes je to však o tričku s nápisom "I GOT A DIG BICK. YOU READ THAT WRONG", ktoré som dostala od TRIKATOR.CZ. Musím uznať, že tričko je skvelej kvality a mám chuť v ňom aj spať, pretože 100% bavlna je naozaj príjemná na nosenie! Český e-shop je fakt úžasný, na výber majú širokú škálu vtipných tričiek. A nemusíte sa báť, dodanie na Slovensko je naozaj rýchle, prišlo mi do 4 dní! A spolu s ním som dostala aj krásne nálepky, ktoré ste mohli vidieť v poslednom NEW IN poste. Lepšie tričko za takú dobrú cenu len málokde nájdete!
     PS. : GIVEAWAY!

ENGLISH : Someone should tell that some t-shit is like another one... Ehm, there is not one piece of clothing like another in fashion world. And that includes also t-shirts! I personally love those with big and crazy signs or with beautiful prinding as my t-shirt with Marilyn which was the most expensive one which I have ever bought... But today is about my new one with sign "I GOT A DIG BICK. YOU READ THAT WRONG.", which I got from TRIKATOR.CZ. I have to say that t-shirt is a great quality and I want to sleep in it, because 100% cotton is really pleasant to wear! The Czech e-shop is amazing one, they have a lot of really funny t-shirts. I do not know if they send their stuff to foreign countries, but I just know that delivery to Slovak Republic is so fast! And with the t-shirt I got a beautiful stickers which you had could seen in the last NEW IN. You rarely find a better t-shirt for such a good price!
     PS. : GIVEAWAY!

HAT - H&M / T-SHIRT - TRIKATOR.CZ / BLAZER - DOROTHY PERKINS / BRACELET - DIY / PANTS - MANGO / SHOES - SOME VIETNAMESE STORE

 
ON THE PHOTOS : KEJMY.
PHOTOS BY : JAROSLAV TATRANSKÝ, st.

You Might Also Like

19 comments.

  1. Haha, to triko je fakt vtipné. :D

    ReplyDelete
  2. aj ja mám tričko s Marilyn :3
    to sako je super:3

    ReplyDelete
  3. Outfit vypadá skvěle :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. veľmi sa mi páči to tvoje sako :)
    a tričko nápis je super! :D inak v texte máš "dick bick", nie "dig bick" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej no, ono to pletie, ale vďak, opravím :).

      Delete
  5. krásna pristane ti ja mam najradšej take širšie trička ale nemam nič proti ani k týmto:)

    ReplyDelete
  6. Ach bože, jsi úžasná!:) Máš nádherný styl:) Strašně moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  7. to tričko je fakt dobré! :)

    ReplyDelete
  8. Skvělý tričko a ta buřinečkaa <3

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. šíleně moc ti to sluší, to sako je výbornýý1

    ReplyDelete
  10. Ách! Tenhle outfit je k nezaplacení.D!

    ReplyDelete
  11. Kejmy, tak tento post ma fakt dostal :D + si k tomu predstav prvotné "zaostrovanie" :D


    BSUpdate

    ReplyDelete

INSTAGRAM

Instagram

FACEBOOK



GOOGLE FRIEND CONENT