it's just another thing that we lost in the fire.

by - July 29, 2013

     Random. Fotky, ktoré ste nevideli. Fotky, ktoré mám rada. Jednoducho nové, aj veľmi staré fotky, aj fotky, na ktoré som zabudla, fotené všetkým možným a všade možne vo svete. Nájdete ich aj na mojom tumblr. Rada fotím, no nie som profesionál, ani nikdy nebudem. Ja sa len rada pozerám na svet cez hľadáčik fotoaparátu.

English : The random. The photos which you haven't seen yet. The photos which I like so much. Just the new ones, also too old photos, and also photos I forgot to show, photos takens by everything and everywhere in the world. You can find them on my tumblr, too.I like taking photos, but I am not a professional and I will never be one of them. I just like to see the world by camera viewfinder.

 Kejmy.
 Photos by : Kejmy & I-really-do-not-who.
 On The Photos : Kejmy & Tinka.

You May Also Like

15 COMMENTS

  1. skvelé fotky! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. moc hezké :)
    tinyinworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Moc pěkné fotky, to autíčko růžové !!♥

    ReplyDelete
  4. Úžasné fotky.
    Teším sa na ďalšie posty..

    ReplyDelete
  5. To jsou nádherné fotky!
    A to autíčko je super cute :)

    ReplyDelete
  6. Pekné :) A hlavné je, že ťa baví fotiť, nemusíš byť profesionál :)

    ReplyDelete
  7. nádherné fotky! :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Hezké fotky :)

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Strašne sa mi páčia tie makovičky :] je to príjemný pocit po dlhšej dobe sa pozerať opäť na niečo, čo sme prežili a preto sa mi článok páči, máš tam taký mix :]

    ReplyDelete