who's gonna be that right person?

Thursday, June 27, 2013


    Už ste sa nevedeli dočkať? Ja sa priznám, že som sa nevedela! No dnes je ten deň, kedy vám oznamujem, že výhercom giveaway o handmade tašku sa stáva... SCRIBBLER! Gratulujem! Ostatným naozaj ďakujem za takú peknú účasť, no nemôže vyhrať každý, aj keď by som to naozaj chcela... No nezúfajte, takéto tašky nájdete aj v mojom The Shop! Tiež nezabúdajte na stále prebiehajúcu CARTOON GIVEAWAY!

ENGLISH : Couldn't you wait for the result? I have to admit that I really could not. But today is a day when I am reporting you that the winner of my giveaway of handmade bag is... SCRIBBLER! Congratulations! I thank to others for that pretty participation, but everyone can not be the winner, although I really want it... But do not be desperate, you will find the bags like this in my THE SHOP! Also do not forget of still ongoing CARTOON GIVEAWAY!

 
PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

6 comments.

  1. GRATULUJEM (((:

    ReplyDelete
  2. Jee, Nikolka moje :-) gratuluju pisálku

    ReplyDelete
  3. pripájam sa ku gratulantom :)))


    Zuzana
    beautyandstyleupdate.blogspot.sk

    ReplyDelete

INSTAGRAM

Instagram

FACEBOOK



GOOGLE FRIEND CONENT