as i walk up to your door...

Friday, June 28, 2013

     Človek by sa mal občas zamyslieť nad významom jeho života... Občas potrebuje poradiť, občas zastať a obzrieť sa späť. Potrebuje vedieť, že v živote nie je sám, a že jeho cesta nie je prázdna, nie je priamočiara... Že všetko má svoj význam, a že ho na konci čaká 'hepiénd'.
     PS. : GIVEAWAY!

English : People should sometimes think about the meaning of theri life... Sometimes they need an advice, sometimes they want to stop and turn back. They need to know that they are not alone in their life and that their way is not empty, is not straightforward... That everything has their own meaning and that there is the happy end at the end.
     PS. : GIVEAWAY!

♥ hat - H&M
♥ blazer - Vintage
♥ top - Vintage
♥ jeans - Pieces
♥ sneakers - Vans

Kejmy.
On The Photos : Kejmy.
Photos by : Eri.

You Might Also Like

27 comments.

  1. tie tvoje vlasky ♥ a páči sa mi top :)

    ReplyDelete
  2. Ty kalhoty se mi vůbec vůbec nelíbí, ale ten klobouk je úžasnej.

    ReplyDelete
  3. Toto sa ti VOBEC nepodarilo teda :( tie nohavice vyhoď, sú na tebe fakt príšerné, robia z teba 100kilovú slonicu a pritom si len dievča s krivkami a krásnym úsmevom :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. no dobre, možno v tom vyzerám ako slaninka :D, ale nebudem plytvať peniazmi a vyhadzovať nové oblečenie len kvôli tomu, že nelichotí tak úplne mojej postave :).
      naozaj ďakujem za názor, zoberiem si ho k srdcu. veď sama viem, že som nikdy nebola vychrtlá Babrie, no nechcem sa skrývať a zahaľovať do škaredých handier len kvôli tomu, že kde-tu je vidieť to kilečko navyše. ja sa v tom cítim dobre a páči sa mi to, tak prečo neskúšať nové veci len kvôli tomu, že výsledok nie je vždy pozitívny? ;). z každého neúspechy vždy plynie nejaké to ponaučenie :)!

      Delete
    2. ja som taketo gate videla na viacerych babach. niekto ti pisal, ze sa mu nepaci ked je vidiet gumicka hore, to mne nevadi, nevadi mi ani ked tie gate ma oblecene niekto, kto nema modelkovsku postavu. ale nepaci sa mi na nich to presivanie co ide k rozkroku a ako su na celych nohach obtiahnue a len v rozkroku su take nazberkane. ale to by sa dalo nejakym dlhsim trickom asi zakryt

      Delete
  4. nohavice sa mi nepáčia, nemám rada, keď je vidno tú gumičku.
    ale top je krásny :) a takisto aj klobúk ti pristane .

    ReplyDelete
  5. Nebudu hnusná ale ty kalhoty mi na tobě nesedí,dělají ti větší nohy :\.. Ale v tom outfitu jsi hrozně roztomilá a vintage top a blazer ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  6. aspon si nezahrnuj tricko do nohavic, ked uz chces nosit nohavice ktore "tak uplne" nelichotia tvojej postave.
    a nechapem ludi, ktori nosia oblecenie aj napriek tomu, ze su si VEDOMI toho, ze nelichoti ich postave.. ved pri obleceni sa snazime zakryt nedostatky a ukazovat plusy a nie zdoraznovat to zle ..preco si vobec kupujes take oblecenie, ktore ti nepasuje, ked nechces vyhadzovat nove oblecenie?

    ReplyDelete
  7. mas krasnu normalnu zensku postavu s prsiami a zadkom ako ma byt tak preco si obliekas veci co z teba robia 167453524kg kus masa a este k tomu sa fotis z absolutne nelichotiveho uhla pohladu a das to na internet kde to naveky vekov amen zostane?

    ReplyDelete
  8. ten klobučik ti pristane.^^

    ReplyDelete
  9. Škoda, že si taká nesebakritická, keď sa obliekaš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno, hejtuj/te ma, veď aj tak nemáš/te čo iné na práci :D.
      radšej choď von a užívaj si života, slniečka, priateľov ktorí ťa majú radi pre teba samú a nie preto, ako vyzeráš... radšej rob niečo zmysluplnejšie ako čum na mňa v jedných sprostých nohaviciach!!! :).

      Delete
    2. ale ved si bloggerka, mas plny blog fotiek seba v roznych outfitoch a ja uplne suhlasim s anonymom tu nado mnou, ze si dost nekriticka.. ako mozes povedat ze ma robit nieco zmysluplnejsie ako cumiet na teba v jednyych sprostych nohaviciach.. keby neboli ludia ako on/a, nemas ziadnych sledovatelov, nemyslis? a dalsia vec.. v jednych nohaviciach? ok, ked myslis.
      nechcem ti v nijakom pripade podryvat tvoje sebavedomie, ale trochu tej sebakritiky by vazne nezaskodilo. skoncila som. pekny vecer.

      Delete
    3. Kejmy, ale veď o to tu ide. Čumieť na teba v nohaviciach, ktoré si pridala na svoj blog, na ktorom sa ukazuješ svetu. Je jasné, že asi budeme čumieť na tvoje fotky, pretože o tom je blog, to je aj tvoj zámer. Na čo máš blog? Pre verejnosť, pre obdivovateľov aj kritikov. Viacerí ti tu píšu, že sa im v tých nohaviciach nepáčiš, ale nechceme ti zle. Skôr to ber ako radu, že nemalo by ti byť jedno, čo si obliekaš, a keď už, tak nielen riešiť ako to vyzerá na vešiaku-figuríne, ale aj na tebe. Máš dobrý štýl, len tak ďalej, ale nekaz si to vecami ako sú tieto nohavice. Myslím, že sme ťa tu príliš skritizovali, ale pre tvoje dobro. Aby si z teba neuťahovalo tvoje blízke okolie napríklad (a netvár sa, že ti to je jedno, určite by si sa chcela páčiť čo najviac ľuďom, ako ostatne každý bloger).
      :)

      Delete
    4. ja to chápem, naozaj! ale tak už keď som to na seba navliekla a odfotila a už pridala, nebudem to mazať. každý má právo na chybu a je mi jasné, že mi tie nohavice nepristanú, ale dá sa to povedať aj krajšie, aj takým štýlom ako anonym nado mnou, veď sme predsa slušní ľudia. veľmi rada príjmem kritiku, veď tak sa človek učí, na vlastných chybách. a tiež každý neúspech sa dá brať ako časť úspechu - aspoň ľudia vedia, ako to nenosiť :D. len uštipačné a porypovačné poznámky nie sú nikomu po vôli, neverím, že niektorej z vás by boli.

      a určite mi to nie je jedno, to je jasné, komu by aj bolo :). ale nie je pravda, že nie som nekritická a že mám sebavedomie ako Mont Everest. no prečo by som sa mala ľutovať, nie som ten úbožiak, ktorý by sa mal. som so sebou zmierená, určite nie 100% spokojná, ale kto je? tiež nevravím, že nie som slaboch, som a nechcem sa hádať, nerada sa hádam, no prečo ukazovať všetkým svoju slabosť? aby ma ľutovali? nie, o to nestojím :). takže kritizujte, nech sa páči, ale radšej by som bola, keby ste mali meno a čistý štít a tiež je dobré vážiť slová, mňa to až tak neuráža, ale iných môže - mojich priateľov a hlavne rodinu. ďakujem :).

      Delete
    5. To je veľmi pekné, že si so sebou zmierená, dnes je veľmi málo kto, aj keď by sme mali byť. Zámer nebol znížiť ti sebavedomie, alebo sa ti vysmiať. Jediná riešená vec boli nohavice, nikto neurážal teba či tvojich priateľov a už vôbec nie tvoju rodinu. Nabudúce sa dvakrát pozri, či si zvolila vhodne, inak pokračuj v tom čo robíš a ako to robíš.

      Delete
  10. tie nohavice niekomu daruj alebo predaj na nete lebo ti fakt nepristanu zaujimalo by mas kym si tie nohavice kupovala a ci ta v nich videl lebo ked ti povedal ze ti sedia tak je potom asi slepi ale inac super ;)

    ReplyDelete
  11. tie vlasy tvoje ! nádhera !!! :)

    ReplyDelete
  12. Jak je možný, že vždycky napíšeš něco tak absolutně pravdivýho a výstižnýho? :) A jinak, já teda nevim, ale mě se v tom líbíš, a hlavně ten klobouček je super cute :)

    ReplyDelete
  13. První fotka je moc krásná - úžasnej úsměv!
    A jak se shodla většina komentujících - takhle ty kalhoty ne... Ale trochu Tě chápu, mám podobnou postavu jako Ty a několikrát jsem to v takovýhle gatích taky zkoušela - dokonce možná dvoje či troje mám :) A není třeba se jich navždy zbavovat, jsou skvělé například k tunice!

    ReplyDelete
  14. juuj.. ty botičky jsou bombastické :)
    ale ze všeho nejlepší (jako vždy) jsou VLASY!! :D

    ReplyDelete
  15. mne sa tie nohavice zdajú super, ale ešte viac sa mi páči folklóre blúzka! <3 mám presne zopár takých zo sekáča a zbožňujem ich.

    ReplyDelete
  16. Ja sa nebudem skrývať za anonym, vyjadrím svoj názor pod skutočným menom. Takže.. podľa mňa, tie nohavice sú na štýl legín a tak by sa aj mali nosiť.. ja celkovo nemám rada keď vidieť tú gumičku, ale zase až taká tragédia to nie je... možno kebyže majú vrecká na bokoch tak by nevyzneli tak "legínovo" a viac "nohavicovo" a možno kebyže blúzka je von a nie zastrčená. Podľa mňa to je celý problém :) Inak pekne, máš krásne vlasy ;)

    ReplyDelete

INSTAGRAM

Instagram

FACEBOOK



GOOGLE FRIEND CONENT