whenever you close your eyes.

Thursday, May 30, 2013

     Vyskúšané. Takto fotí môj nový miláčik. Ale inak, pripravujem sa na záverečné práce na výtvarnej. Končím druhý cyklus. Je to moja už 2. absolventská práca a najskôr to budú všetky šaty, čo ste už mohli vidieť. Teraz si idem dať ďalší super zeleninový šalát, ktorým sa "napchávam" celý týždeň...
     PS. : GIVEAWAY!

English : Tested. My new sweetheaht makes the photos like these. But otherwise, I am preparing on final work at art school. I am ending the second grade. It is my 2nd absolvent work there and I may take all those dresses you could already see. Now I am going to eat another great vegetable salad, with wich I "gazzle" the whole week...
     PS. : GIVEAWAY!

♥ headband - DIY
♥ top - Dorothy Perkins
♥ bracelet - DIY
♥ jeans - Topshop
♥ shoes - New Yorker

Kejmy.
On The Photos : Kejmy.
Photos by : Jaroslav Tatranský, st.

You Might Also Like

26 comments.

  1. Krásne fotky (čo je to za nový fotomiláčik?) čelenka je super! a najviac sa mi páčia tie topánky, skvelý štýl a farba:)

    ReplyDelete
  2. dobré fotky Kamilka ,šikovný foťáčik máš teraz :)

    ReplyDelete
  3. boty,náramok a čelenka *--* úžasnéé .. tá čelenka ti hrozne sekne:3
    PS:kedy pridáš nejaký DIY? :3

    ReplyDelete
  4. krásné fotky! moc se mi líbí ta čelenka s květy :-)

    ReplyDelete
  5. oveľa krajšie fotky sú ;)

    ReplyDelete
  6. úžasný outfit!.pěkný věneček :) moc ti to sluší ;)
    mnam zeleninový salát!

    ReplyDelete
  7. ahoj Kejmy :) pekne fotky, teraz vela fot, nech sa u teba mozem kochat. co sa tyka tvojej otazky u mnana blogu, tie z Manga boli za 55eur a tieto z HM stali presne o polovicu menej :) takze preto, ovela lacnejsie podla mna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. len okolo 20? :-O.
      nemôžem, ja si ich nemôžem kúpiť! :D. ja som investovala do zrkadlovky... shit.

      Delete
    2. este jedna moznost, ze pojdu do koncojúnových vypredajov alebo ich zacnu vyrabat aj ine obchodne retazce a este za nizsiu sumu ale to je neista strategia. drzim palce, aby sa ti ich nejako podarilo uchmatnut :)

      Delete
  8. Ta čelenka je boží :)

    ReplyDelete
  9. Fotí skvěle!
    Ta čelenka čelenka ve tvých vlasech je krásná :) a máš strašně okouzlující úsměv.

    Aňul

    ReplyDelete
  10. Krásne fotky, nová kvalitka, to máš super. Dúfam, že už ste s Canonon kamaráti!

    ReplyDelete
  11. Ahoj...dakujem za komlimenty na mojom blogu. :)
    Mas uzasne vlasy..a ta celenka...wau <3
    Btw...co povies na vzajomny follow ? Tvoj blog ma zaujal..daj vediet...pekny den ! :)

    http://dzejzetko.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  12. krásne fotky :) a neverím, že tie úžasné topánky sú z NY :O

    ReplyDelete
  13. máš nádherný vlasy, outfit, všeechno:).

    ReplyDelete
  14. držím palce na tie skúšky :)
    skvelé fotky! a tie kvietky vo vlasoch, ach, nech je už leto :)

    ReplyDelete
  15. pretty outfit, love the color of your hair ;) xx

    ReplyDelete
  16. všetci už majú svoju čelenku len ja nie, krásna je!

    ReplyDelete
  17. you're so beutiful! i really love your hair! xoxo.

    ReplyDelete
  18. Moc ti to sluší :). A ty boty! Ani se mi nechce věřit, že jsou z New Yorkeru :)

    ReplyDelete
  19. Ty boty jsou dobrý!! Taky mrkám, že jsou z NY. Tam bych tak parádní botky určitě nečekala. Děkujem za tip:-)

    www.beautyinatub.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Krásný outfit:-) a ty botičky jsou přímo úžasné:-)!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jsi nejkrásnější víla v českém blogovém háji!!

    Jsem tvou novou pravidelnou čtenářkou♥

    ReplyDelete
  22. tá 4tá fotka je úplne skvelá! a tie boty na Tebe vyzerajú fakt dobre- naozaj som rozmýšľala, že si ich kúpim, ale zaváhala som a už sú fuč :)

    ReplyDelete

INSTAGRAM

Instagram

FACEBOOK



GOOGLE FRIEND CONENT