All I want is the best for our lives, my dear.

     Dnes mi nie je najlepšie. Ešte sme ostali aj v škole dorábať tablo... Ale musím vám povedať, že bude vyzerať úplne božsky, veď Valikin nápad! No, ako sa vraví - "za dobrotu na žobrotu" a zo školy sme odchádzali v tom najväčšom lejaku... Ešte aj krúpy nás stihli. Dnešným dňom som "pokrstila" svoje Vans-ky, boli totálne mokré... Ako celá ja!
     Inak, nechajte sa inšpirovať, ako ja. Len sedím za počítačom a "spamujem" celý *we♥it*!

English : Today I was not feel well. Even we stayed at school for finish our tableau... But I have to say that it will look amazing, because it was Valery's idea! Well, as it is said - "from goodness to mendicancy" and we were leaving school in the strongest rain... Even the hail was falling, too. I "christen" my Vans schoes today, they were totally wet... As whole me!
     Otherwise, let be inpired as me. I just sitting at the computer and I "spam" the whole *we♥it*!

Kejmy.

You Might Also Like

11 Comments

  1. ja tiež maľujem tablo a celkom neviem, či to stíham a ako to celé bude, ukáž to vaše, keď bude hotové! :) a fotky sú nádherné, oblaky a ruže úplne najviac! :)

    ReplyDelete
  2. Krásne obrázky aj mňa skoro včera chytil lejak keď som išla na návštevu k malej sesternici :)

    ReplyDelete
  3. potom sem daj fotku tabla :33 určitebude vypadat super:)

    ReplyDelete
  4. jeej teším sa už na tablo. potom napíš kde bude vystavené :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. určite sa pochválim(e). a vystavené by malo byť v Tatrabanke (v sklenenej budove) na Trojici ;).

      Delete
    2. na to sa teda pôjdem pozrieť! :)

      Delete
  5. veľmi pekná koláž :°)

    ReplyDelete
  6. -ďakujem, za nádherný komentár. dúfam, že ťa s mojimi článkami nesklamem.
    a dúfam, že nám tablo ukážeš, hrozne by som ho chcela vidieť.
    tretia a piata fotka! <3

    ReplyDelete