DIY

DIY sweater.

       Veľa rovnakých. Mám ich dosť vo svojej skrini. Človek by si rád kúpil niečo nové a pekné, ale nikde nič nevie nájsť. No ja mám šijací stroj a hlavne odvahu "zničiť" obľúbené veci... Ako je aj svetrík, ktorý som si kúpila kvôli ceste do Londýna.
     Inak, ak nájdete naozaj hrubý sveter z pevnej vlny ako je tento, nemusíte ho ani obšívať, nestrapká sa.

English : A lot of the same. I have enought of them in my closet. You want to buy something new and pretty but you can not find the best you want. But I have a sewing-machine and courage to "destroy" my favourite things... As my cute swater which I bought for a trip to London.
     Otherwise, if you find really thick swater made by fixed wool like this one, you do not have to sew the margin of sweater, it is strong enought.








Kejmy.
Photos by : Kejmy.

You Might Also Like

21 Comments

  1. Dobrý nápad ;) Jsi šikovná!

    ReplyDelete
  2. A keď mne sa viac páčil predtým :p
    Ale to nemení nič na tom že farba je superská fakticky! :}

    ReplyDelete
  3. aj mne sa páčil predtým viac, ale to len preto, že mám rada tie okraje na golieri a rukávoch :)
    inak je krásny!

    ReplyDelete
  4. jé, ty jsi šikula! nechceš mi také jeden udělat? :)

    ReplyDelete
  5. Ty jsi šikovná :) Já bych se do oblíbeného svetru neodvážila střihnout :)

    ReplyDelete
  6. aj mne sa pacil viac ten predtym... ale farba svetrika je krasna :)

    ReplyDelete
  7. ja mám takýto podobný sveter len modrý po mame, minule som ho našla a zobrala som si ho lebo sa mi páči ale keby som s ním spravila toto tak by ma asi zabila..:D ešte si pamätám ako ho nosila, keď som bola menšia..:)

    ReplyDelete
  8. Ten sveter sa ty fakt podaril užastný:33 inač odkial máš tu kabelku ak možem vediet*---*?:)

    ReplyDelete
  9. Wow šikovná.. chválím a tleskám. Já se vždycky chci pustit do nějakého DIY, ale pak mě strach z neúspěchu přemůže :D

    ReplyDelete
  10. super zmena ;) ale ja by som sa bála :´)

    ReplyDelete
  11. to je skvělý nápad (: vypadá to skvěle!

    ReplyDelete
  12. já takovou odvahu nemám, vždycky všechno zkazím, ale ten svetr vypadá parádně))

    ReplyDelete
  13. Juu , taky dělám experimenty s veškerým oblečením a maminka mě za to nesnáší :D naposledy jsem z roláku dělala triko se cvočkama , možná hodím fotky na blog , fakt se to povedlo ! :D
    Ale tvůj svetr je lepší , vážně perfektní ! :)

    ReplyDelete
  14. Great DIY! It's a good way to turn a warm Winter sweater into a good Spring sweater!
    Jillian - http://epic-thread.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Pěkné, tohle já udělat tak to dopadne asi dost bledě...

    http://neposedarium.blogspot.cz

    ReplyDelete
  16. Jáj, bylo by mi i líto takový krásný svetřík rozstříhat (miluju svetry!) , ale musím uznat, že výsledek vypadá velmi sympaticky;-)

    ReplyDelete
  17. Moc pěkné, svetry mám moc ráda :) I když se mi asi více líbí předtím. Ale jsi šikovná! :)

    http://sweetenyourtea.blogspot.cz/

    ReplyDelete