Roll your stones!

Wednesday, November 14, 2012

     Čo by vám napadlo pri téme hudba? Určite veľa inštrumentálnych nástrojov, či všelijakých hudobných znakov. No vymyslieť niečo originálne je naozaj veľmi ťažké. Nakoniec sa v mojej hlave splodil tento nápad   [The Rolling Stones]. Zrealizovala som ho, poslala a teraz čakám na výsledok.
     Tiež som si včera kúpila krajčírsku pannu a podala prihlášky na vysoké školy, aj keď ešte nie všetky...
     PS. : GIVEAWAY!

English : What would you thing on the topic of music?  Certainly a lot of musical instruments or sundry musical symbols.  But it is so hard make up something original.  Finally this idea was made in my head   [The Rolling Stones].  I created it, sent it and now I am waiting for the result.
     Yesterday I also bought mannequin and I applied registrations on my universities, but not all of them...
     PS. : GIVEAWAY!



Kejmy.
On The Photos : Kejmy.
Photos by : Kejmy.

You Might Also Like

14 comments.

  1. to je uplne skvelé ,originálne !! :)

    ReplyDelete
  2. Je to veľmi milé :D
    Hlavne sa mi páči tá "golierová" časť. Milujem vysoké goliere. Od mala som obdivovala zlé kráľovné, čo ich mali :)

    ReplyDelete
  3. naprosto GENIÁLNÍ! já být mick tak tě adoptuju :D :)

    ReplyDelete
  4. Ďakujem :).
    Ak ste z Považskej Bystrice alebo jej okolia, tak by sa tento model spolu so mnou (:D) mal objaviť na módnej prehliadke, ktorá sa uskutoční 29.11.2012 v Kino MIER... Teda, ešte nezasadla porota, no zatiaľ sa tam chystám ;).

    ReplyDelete
  5. super napad Kejmy, drzim palce na modnej prehliadke :)

    ReplyDelete
  6. som sa zasmiala.. :DDD
    kiss :D

    ReplyDelete
  7. wow, no to je dokonalý!!!! :-)

    ReplyDelete
  8. skvelý nápad, skvelé prevedenie, palce hore :)

    ReplyDelete
  9. To jsi ušila? Je to bezvadný :)

    ReplyDelete

INSTAGRAM

Instagram

FACEBOOK



GOOGLE FRIEND CONENT