Forget-me-not.

by - October 12, 2012

     Áno, vyzbierali sme asi 36 eúr. Nie je to na výhru módnej prehliadky, ktorú sme tak veľmi chceli vyhrať, no sme so sebou spokojné!
     Inak som strávila piatok s Ajkou... Na *Skype* ♥.

English : Yes, we raised almost 36 euros. It is not for winning a fashion show, which we really wanted to win, but we are satisfied with it!
Otherwise, I sent a Friday with Ajka... On *Skype* ♥.

♥ pink dress - H&M
♥ top with girls - H&M
♥ yellow top - Paletti
♥ yellow dress - SheInside
♥ Yankees top - Vintage
♥ floral vest - C&A
♥ belt - Vintage
♥ white top - Peacock
♥ skirt - Atmosphere
♥ blouse - Atmophere
♥ top with golden buttons - Vintage

Kejmy.
Photos by : Kejmy.

You May Also Like

10 COMMENTS

  1. Sa mi pacia tie bluzky...pekne su :)

    ReplyDelete
  2. vesta a tričká sú NAJ ♥

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. fuuuu no tak parádne si nakúpila :D

    ReplyDelete
  4. nebola si nahodou v novom HMku v auparku v ke? oplati sa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, na otvorenie sme s Ajkou veľmi chceli ísť, ale bolo to vo štvrtok (nemôžem veľa vynechávať školu). A v Auparku v H&M som nebola, takže ešte neviem, či sa oplatí ;).
      Ale keď pôjdem (čo nezaručujem), určite napíšem ;).

      Delete
    2. diky, diky, ja som tiez chcela ist, ale skola je skola, fakt :/

      Delete
  5. najsamlepšie veci na svte tie tričká a všetkoo uááááááááááá

    ReplyDelete
  6. jeee to jsou super věci! chci je všechny!

    ReplyDelete