Shopping day.

     Nakúpila som... Teda, vybrala som si veci a zaplatili mi ich. Ale to všetko má stálo úsilie o pomoc s tvorbou  videa a taktiež to, že budem mať meniny... No aj tak, keby ma tie topánky neotlačili, tento deň je krásny ♥.

English : I was shopping... Well, I chose a stuff and they paid fo it. But I hepled with making of video and also that my nameday is coming... But even so, if those shoes do not ush me, this day would be nice ♥.


♥ shirt - Vintage
♥ shorts - H&M
♥ earrings - GATE & Vintage
♥ shoes - H&M

♥ jeans - H&M
♥ top - Papaya
♥ trousers - Yes Yes
Kejmy.
On The Photos : Kejmy.
Photos by : Jaroslav Tatranský, ml.

You Might Also Like

5 Comments

  1. skvělé peříčka a skvělý nákup =)

    ReplyDelete
  2. super outfit a ty si fakt krásna lejdy:)

    ReplyDelete
  3. krásna si nakúpila:) pochvala:) aa si kočkaa ;) a vlasy taktiež mega!:)

    ReplyDelete
  4. ja mam tiez radsej ked si vyberiem a moji mili mi zaplatia :))) pekne...

    www.katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk

    ReplyDelete