The rainbow... No, that's me.

Friday, May 11, 2012

     Rozlúčka so štvrtákmi. Pýtate sa na pocity? Radosť so smútkom, pretože títo mi budú naozaj chýbať! Bolo milé, keď nás dnes zastavili a povedali : "Aha, veď tie sú naše." Viem, nechápete. Nie ste súčasť našej rodiny *GJAR*.
     Preto som si obliekla niečo výrazné, aby spomienka na mňa bola spomienkou na nich ♥.

English : A farewell with fourth grade students. Are you asking for the feelings? A joy with sadness, because I will really miss these guys! I was so nice when then stopped to us and said : "Hey, these girls are our." I know, you do not understand. You are not a part of our *GJAR* family.
     Because it, I dressed something garish, for that a memory of me will be the memory of them ♥.



♥ dress - Best MCO Garment + DIY
♥ ballerinas - Vintage
♥ hat - Vintage
♥ black belt - Vintage
♥ bow - Vintage
Kejmy.
On The Photos : Kejmy.
Photos by : Jaroslav Tatranský, ml.

You Might Also Like

2 comments.

  1. zlatá si :)

    snažím sa rozbehnúť môj blog, tak ak chceš navštív, veľmi ma to poteší:) http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ten motýlik je super!!...a o šatách ani nehovorím..:)

    ReplyDelete

INSTAGRAM

Instagram

FACEBOOK



GOOGLE FRIEND CONENT