DIY

everything must come and be bad sometimes.


     Dnešok je taký rekreačný deň. Aj keď nie je pre mňa ten najšťastnejší. Mala som ísť vonku s Ajkou, ale tá má veľa práce s balením, zdrhá odo mňa do Bulharska. A stala sa veľmi smutná vec, ale o tom nechcem vravieť. Ale jediné pozitívum na dnešnom dni je, že som sa hrabala mamke vo veciach a našla som veci, ktoré mamka nechce nosiť, tak si si sadla a spravila si z nich niečo lepšie - náušnice. Ozaj, ten náramok je z Grécka, ale mamka nenosí také veci, takže sa dostal ku mne.

ENGLISH : Today is my recreational day. But it is not my best day, because something sad happened and I do not want talk about it. And I had to go out with Ajka, but she has a lot of work with packing, so I stayed at home. But only one pozitive thing about this day is that I rummaget my mum's matters that she will never wear. So I made some better things of that - earrings. Really, that bracelet is from Greece but my mum do not wear it so I will.

 
PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

10 Comments

  1. krásne náušky :) ..a ďakujem za komentár a follow, potešila si ma veľmi!! :)

    ReplyDelete
  2. veľmi pekné, tá vážka je krásna :)

    ReplyDelete
  3. naozaj krásne aj naušnice aj náramok
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tie náušky su super :)

    ReplyDelete
  5. ty nausnicky jsou moc pekny..taky budu muset nekdy prosantrocit mamciny veci.. :-)

    ReplyDelete
  6. náušnice sú super, som maniačka do náušníc :-) celkovo pekný blog, budem sledovať :-)

    http://breakyourrecords.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Your earrings are really cool!
    Thanks for your comment on my blog, i'm following you i really like your blog!
    I've posted a new post,you can see it if you want!
    <3 xoxo

    ReplyDelete
  8. moja mamka je na tom rovnako a dodnes jej vyčítam, že povyhadzovala toľko podľa mňa pekných vecí :D

    ReplyDelete
  9. ďakujem za milý komentár :o))
    tie náušnice to naozaj vyšli :o)) super blog :o))

    truskawka-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Tie náušnice sú fakt pekné :)

    ReplyDelete